Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@03:16:07 GMT

متن پیام روحانی به رئیس‌‌جمهور قزاقستان

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۸۶۸۷

متن پیام روحانی به رئیس‌‌جمهور قزاقستان

رئیس‌جمهور در پیامی فرارسیدن سالگرد استقلال جمهوری قزاقستان را تبریک گفت.

به گزارش صدای ایران از تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌‌جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن بیست و هفتمین سالگرد استقلال جمهوری قزاقستان، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان در جهت تحکیم، ثبات و امنیت منطقه‌ای و همبستگی اسلامی، مسئولیت و منافع مشترکی دارند و باید با اتکا به تجربیات ارزشمند گذشته، مناسبات فیمابین بیش از پیش و در راستای رفاه دو ملت، گسترش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای نور سلطان نظربایف

رئیس جمهوری قزاقستان

فرا رسیدن بیست و هفتمین سالگرد استقلال جمهوری قزاقستان را به جناب‌عالی و مردم آن کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.

طی سال‌های گذشته روابط دو کشور در راستای علائق و منافع مشترک، توسعه و تعمیق پیدا کرده است. امیدوارم با اتکا به تجربیات ارزشمند گذشته، مناسبات فیمابین بیش از پیش و در راستای رفاه دو ملت، گسترش یابد.

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان در جهت تحکیم و ثبات و امنیت منطقه‌ای و همبستگی اسلامی، مسئولیت و منافع مشترکی دارند. در این راستا، رایزنی‌های مستمر بین دو کشور در سطوح مختلف‌، ضروری می‌‌باشد.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و رفاه و بهروزی مردم دوست و برادر جمهوری قزاقستان را مسئلت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: روحانی پیام قزاقستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیسی با رئیس‌ سنای پاکستان

به گزارش سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران در ادامه سفر دو روزه به همسایه جنوب شرقی امروز دوشنبه با آصف علی زرداری رئیس‌جمهوری اسلامی پاکستان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در اسلام‌آباد دیدار و گفت‌وگو کرد.

پیش‌تر هم دیدارهایی میان رئیس‌جمهور و نخست وزیر پاکستان، رئیس مجلس ملی و همچنین اعضای هیئت علی رتبه دو کشور برگزار شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیا با عدالت نسبتی داریم؟/ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به پاکستان/اشاعه ايران‌هراسي يا تبليغ بازدارندگي؟
  • رئیس جمهور: به هیچ وجه نمی‌توان بین ملت پاکستان و ایران جدایی انداخت
  • پیام امیرعبداللهیان درباره سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان
  • دیدار رئیسی با رئیس‌ سنای پاکستان
  • روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط تاریخی است/ اسحاق‌دار: امت اسلامی به رهبرانی همچون رهبر جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد
  • اخبار سفر رئیس‌جمهور به پاکستان / رئیسی: سطح روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به میزان سطح روابط سیاسی نیست
  • رئیس جمهور پیش از عزیمت به پاکستان و سریلانکا: ایران مصمم به برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با کشورهای همسایه است
  • وزیر خارجه پاکستان:‌ سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نقطه تحولی در روابط دو کشور است