Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، بیان داشت: دانشگاه و حوزه های علمیه دو مرکز برای تمام پیشرفت های کشور هستند، که نیاز است علما در دانشگاهها به طور مستمر حضور پیدا کنند.

وی به اثرات وحدت این دو نهاد پرداخت و عنوان کرد:اگر این دو نهاد مقدس با هم وحدت و همفکری و ارتباط داشته باشند، برای جامعه دستاوردهایی از قبیل، تقویت جنبش نرم افزاری و تولید علوم انسانی اسلامی، اسلامی شدن دانشگاه، بروز شدن حوزه های علمیه و وحدت و انسجام ملی نیز به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سیریک حجت الاسلام حسن حیدری در ادامه به نکاتی در مورد ترسیم نقشه دشمن بر علیه کشورپرداخت واضافه کرد: دانشجویان از قشرهای آگاه به مسائل کشور هستند که ممکن است دشمن به قصد فریب به آنها نفوض کند.

وی با تاکید بر دانشجویان اظهارداشت: دشمن با فشار روانی که با تبلیغات مسموم خود ایجاد کرده ، بدنبال نا امید کردن مردم از آینده کشور و مسئولان است.

حیدری تصریح کرد: هدف دشمن از این فشارها این است که ما را از نقاط قوت خود مانند پیشرفت های هسته ای ،قدرت دفاعی، و قوت نفوض منطقه ای که در منطقه داریم دور کند تا بر ما بتواند سلطه پیدا کند.

کد خبر 4486462

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه سیریک حسن حیدری وحدت حوزه و دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتمدین و بزرگان حلقه ارتباط پلیس و مردم هستند

  سرهنگ حسن طیبی نژاد  در جمع معتمدین، علما و بزرگان شهرستان بیان داشت: برای افزایش مشارکت مردم، علما و معتمدین ریش سفیدان به عنوان اصلی‌ترین عوامل ارتباطی میان مردم و پلیس بایستی به صورت عملی و قابل درک هماهنگی‌های مورد نیاز را برقرار کنند.

  وی افزود: شما عزیزان به عنوان نمایندگان مردم، وظیفه سنگین و خطیری در تمام موارد از جمله تامین امنیت دارند که باید با بررسی نیازها، شرایط و راهکار‌های موجود براساس توان موجود در شهرستان، حداکثر هماهنگی و همکاری را به عمل آورده و فرصت‌های وقوع جرم را به حداقل برسانند.

  در ادامه جناب آقای" خدابخش کرد زابلی" یکی از بزرگان و معتمدین با نفوذ در شهرستان، از تلاش‌ها و خدمات شبانه روزی فرمانده و کارکنان انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت تقدیر و تشکر نمودند و اظهار داشتند: ما مردم شهرستان مدیون خون شهدای انتظامی می‌باشیم که برای تامین امنیت ما جانفشانی و ایثار می‌نمایند، ما هم آماده هر نوع همکاری وهمیاری عزیزان نیروی انتظامی می‌باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • معتمدین و بزرگان حلقه ارتباط پلیس و مردم هستند
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • اتحاد ملی و انسجام اسلامی هم افزایی یا تعارض؟
  • ارتش دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید و نمادی از وحدت و انسجام ملی
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید
  • طراحی قالب انسجام آفرین فعالان مردمی حوزه اجتماعی استان کرمانشاه
  • مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها