Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: حمایت از کودکان کار و خیابانی در استان اردبیل نیازمند گسترش دایره مشارکت خیرین است. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، شهریار شیری آراسته پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان با موضوع بررسی وضعیت کودکان خیابانی در اردبیل اظهار داشت: حمایت از کودکان کار و خیابانی در استان اردبیل نیازمند گسترش دایره مشارکت خیرین است و انتظار می‌رود خیرین در این زمینه مساعدت‌های بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خیرین زیادی در استان هستند که علاقه‌مند فعالیت در این عرصه بوده و لازم است این افراد شناسایی و برای مشارکت در حل مشکلات دعوت شوند و نیز باید در این عرصه اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی های گسترده‌ای توسط نهادهای مربوطه انجام شود.

199 کودک خیابانی در اردبیل شناسایی شدکودکان خیابانی در اردبیل شناسایی شدنداردبیل| تعداد کودکان خیابانی در اردبیل افزایش یافته است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: رسیدگی به وضعیت کودکان خیابانی در چارچوب وظایف اداری امکان پذیر نبوده و لازم است همه دستگاه‌ها به وظایف اجتماعی و انسانی خود در این زمینه عمل کنند و در این راستا تلاش و عزم همگانی را شاهد باشیم.

شیری آراسته بیان کرد: هم اکنون پدیده کودکان خیابانی به معضل تبدیل شده و همه مردم و مسئولان باید نسبت به حل مشکلات این قشر و خانواده آنان اقدام کنند چرا که بی توجهی به این حوزه می‌تواند آسیب‌های اجتماعی متعددی به دنبال داشته و کل جامعه را درگیر کند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل افزود: تمامی دستگاه‌های مرتبط با پدیده کودکان خیابانی لازم است همکاری‌های لازم را برای حل مشکلات این کودکان و خانواده آنان به عمل آورند و از تمامی ظرفیت‌های موجو در این حوزه بهره بگیرند.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو عصر شنبه در نشست با فرماندار کوثر و بررسی مسایل آب و فاضلاب این شهرستان اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم در مناطق مختلف است و ما نیز بر همین اساس پروژه های پیشران را در نقاط مختلف استان اردبیل به سرانجام می رسانیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های فاضلاب شهرستان کوثر اختصاص می یابد، خاطرنشان کرد: وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای کوثر بررسی شده و در این جلسه تصمیمات لازم برای تکمیل این پروژه اتخاذ می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: برای تکمیل پروژه‌هایی که مشمول زمان شده‌اند، دولت سیزدهم به میدان آمده و لازم است برای تحقق هرچه سریعتر آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

خیرجو با تاکید بر اینکه باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شاهد تلاش‌های مضاعفی باشیم، تصریح کرد: پروژه های آبرسانی به روستاهای کوثر باید بهبود یابد که در این راستا و به منظور تامین آب شرب در شهر و روستاهای تحت پوشش برخی برنامه های کوتاه مدت و میان مدت آبرسانی در دست اقدام است.

کد خبر 6096630

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • سردار رادان: دشمن به دنبال کارزارهای خیابانی است
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند