Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@09:59:09 GMT

لرستان| فرهنگ کار و تلاش در جامعه نهادینه شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۸۷۱۱

لرستان| فرهنگ کار و تلاش در جامعه نهادینه شود

نماینده ولی فقیه در لرستان یکی از عوامل پیشرفت را مسئله فرهنگ کار دانست و گفت: فرهنگ کار و تلاش در جامعه نهادینه شود. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد آیت الله سید احمد میرعمادی صبح امروز در مراسم افتتاحیه مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه پیام نور که در این مرکز برگزار شد، رشد و پیشرفت هر جامعه‌ای را مدیون چندین عامل دانست و اظهار داشت: نخستین عامل خواستن و اعتماد به نفس است، اینکه ما می‌توانیم و می‌خواهیم رشد کنیم، به تعالی برسیم و به گام‌های والای توسعه دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز جوانان ما نیازمند به اعتماد به نفس هستند و باید به همه جوانان اعتماد به نفس بدهیم چراکه هرکس هرچه را بخواهد می‌تواند به دست آورد.

«مهارت‌آموزی و کارآفرینی» در مدارس سطح کشور تقویت می‌شودعلی عسکری: دشمنان برای نبرد با ما هزینه نمی‌کنند و تفکرشان را برای تغییر فرهنگ به کار می‌گیرندتأکید وزیر کار بر جبران عقب‌ماندگی مزدی کارگران از سوی کارفرمایان

نماینده ولی فقیه در لرستان دومین عامل پیشرفت یک جامعه را دانش و فناوری دانست و عنوان کرد: دانش و فناوری پایه و اساس پیشرفت است بر همین اساس باید راه را به جوانان یاد دهیم و انتظار می‌رود با افتتاح این مرکز فناوری‌ها، روش‌ها و مهارت لازم را بیاموزد و اینکه در مقام عمل فناوری، روش وحرفه لازم را بیاموزیم که دانش و فناوری کلید است.

وی بیان کرد: سومین عامل پیشرفت مسئله فرهنگ کار، تلاش و کوشش است که متاسفانه فرهنگ کار و تلاش در جامعه ما ضعیف است و حاضر نیستیم کار و تلاش کنیم؛ خیال می‌کنیم تن پروری مناسب است درحالی که اینطور نیست بلکه کار عمر را طولانی می‌کند و سبب سلامت، موفقیت و نشاط می‌شود بر همین اساس باید فرهنگ کار را ترویج دهیم.

آیت الله میر عمادی گفت: علاوه بر فرهنگ کار باید با رفتار ومعاشرت صحیح سرمایه، پول و ثروت جذب کنیم چراکه اخلاق نیکو رزق را زیاد می‌کند در همین راستا نمی‌شود برای جذب سرمایه گذار فرمان دهیم بلکه با رفتار، استقبال، حرمت گذاری می‌توانیم سرمایه گذار را جذب کنیم.

انتهای پیام/ن

R41450/P1361/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی آب و فاضلاب هرمزگان، ذوالفقار مهدی زاده در حاشیه بازدید از تصفیه خانه بشاگرد اظهار داشت: با توجه به اهمیت پروژه و بهره مندی جمعیت زیادی از مردم بشاگرد از اجرای این طرح در تلاش هستیم تا اوایل تیرماه آبگیری این تصفیه خانه انجام شود.

وی میزان ظرفیت این تصفیه خانه را ۱۷۰ لیتر بر ثانیه عنوان کرد و افزود: پیشرفت این پروژه از لحاظ کمی و کیفی قابل قبول است و طی دو سال گذشته با تأمین منابع مالی، تکمیل این پروژه سرعت گرفته است و تلاش می‌کنیم اعتبارات مورد نیاز این پروژه را تخصیص دهیم.

معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور ادامه داد: بخشی از اعتبارات این پروژه نیز از محل مولدسازی با تلاش استاندار انجام خواهد شد که انتظار داریم با پیگیری‌ها این مهم به سرانجام برسد.

مهدی زاده همچنین تلاش‌های مدیرعامل آبفای هرمزگان را در زمینه آبرسانی به روستاها ستود.

در این بازدید همچنین عبدالحمید حمزه پور، پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه بشاگرد را ۴۶ درصد عنوان کرد که ارزش فعلی آن ۴۰۰ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر از طریق نصب پکیج اضطراری، ۳۰ لیتر بر ثانیه آب تولید و برای تأمین آب یک شهر ۹ روستا پمپاژ می‌شود.

کد خبر 6088367

دیگر خبرها

  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • اولین اتوبوس‌ خودران شیفت شب جهان در سئول (فیلم)
  • سرنانوازی جزء جداناپذیر موسیقی لرستان است