Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@15:27:35 GMT

طرح نظارتی شب یلدا در سیستان و بلوچستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۸۷۱۲

طرح نظارتی شب یلدا در سیستان و بلوچستان آغاز شد

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از آغاز طرح نظارتی شب یلدا از ۲۷ آذرماه تا یکم دی‌ماه در سطح استان خبر داد. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد رفیع سلطانزاده صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: طرح نظارتی شب یلدا در راستای احقاق حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سوء استفاده عوامل سود جو در سطح بازار، در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد : این طرح طبق روال سال‌های گذشته و با توجه به پیش بینی افزایش نامتعارف قیمت‌ها ( خصوصا" انواع آجیل، شیرینی، میوه و ... ) طی روزهای آینده به دلیل افزایش تقاضا با ایجاد هماهنگی بین دستگاه های مرتبط (تعزیرات حکومتی، مجامع امور صنفی و اتحادیه های مربوطه ) و همچنین بهره گیری از ظرفیت و توان بازرسان اصناف و بازرسان صنعت ، معدن و تجارت استان ، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی و هدف گزاری‌ها برای اجرای این طرح در راستای عرضه مناسب کالا با قیمت عادلانه، اقدامات نظارت و بازرسی در سطح واحدهای توزیع کننده به منظور حصول اطمینان از رعایت ضرایب سود مصوب و همچنین رسیدگی به موقع به شکایات مردمی و برخورد قاطع با تخلفات احتمالی ، انجام شده است گفت: مردم استان می‌توانند گزارشات خود را از طریق تماس تلفنی باشماره 124 ستادخبری سازمان در طول شبانه روز و یا با حضور در محل سازمان به حوزه ستادخبری به صورت حضوری و کتبی ارائه کنند.

338 اکیپ بازرسی در اصفهان بر بازار شب یلدا نظارت می‌کنندمخالفت روسیه با هر نوع بازرسی یک‌جانبه درباره اجرای پیمان موشکییادداشت| یکه تازی سازمان بازرسی پاکستان در برخورد با مفسدان اقتصادی

وی افزود: پس از اخذ گزارش ، بازرسین این سازمان سریعاً اقدام به بررسی واعلام نتیجه گزارش ( متخلف – غیرمتخلف) کرده که پس از آن طی تماس با شاکی نتیجه گزارش اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ن

R7843/P1361/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بهرام جباری گفت: در یکماه اخیر ۲ طرح بازرسی نوروز و ماه مبارک رمضان در استان خوزستان برگزار شد و در همین رابطه نظارت‌ها به ویژه بر نحوه توزیع و فروش کالای اساسی شدت گرفت و حاصل این نظارت‌ها منجر به تشکیل ۲ هزار و ۷۷ تخلف صنفی شد.

وی افزود: به دلیل افزایش بازرسی‌ها و مشارکت برخی دستگاه‌های نظارتی با اداره کل صمت استان در نظارت از بازار تخلفات بیشتری شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

جباری ارزش ریالی این میزان پرونده تخلف صنفی را ۴۶ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: در مدت یاد شده ۴ هزار و ۱۹۱ بازرسی از بازار و واحد‌های تولیدی در استان انجام شده است.


معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت خوزستان با اشاره به انواع تخلفات صورت گرفته می‌گوید: درج نکردن قیمت و گرانفروشی، صادر نکردن فاکتور و کم فروشی عمده تخلفات بوده است.

به گفته جباری؛ بیشترین تخلف‌های صنفی در بخش کالا‌های خوراکی و صنایع غذایی استان خوزستان بوده است.

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • برای تحقق شعار سال باید از انحصار و رانت‌های اقتصادی جلوگیری شود
  • ضرورت حمایت از کارآفرینان و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • سیستان و بلوچستان متعهد به ایجاد شغل برای بیش از ۴۱ هزار نفر شد
  • فرایند استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد