Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نورالله دلخواه روز یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: استان ایلام به لحاظ موقعیت جغرافیایی جزو استان‌های شاخص در حوزه راهداری است، بطوریکه پارسال بیش از چهار میلیون و 300 هزار تن کالا از مبداء ایلام به نقاط مختلف کشور حمل شد.
وی جا به جایی چهار میلیون و 500 هزار نفر مسافر از مبداء استان را از دیگر اقدامات سال گذشته این اداره کل دانست و افزود: هم اکنون 74 شرکت مسافربری در استان ایلام فعال و مشغول ارائه خدمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دلخواه با اشاره به فعالیت اداره راهداری در سایر شهرستان ‌ها و استقرار و آمادگی نیروها در جاده‌های استان،‌ تاکید کرد: 320 راهدار در قالب 34 گروه با بیش از 220 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در جاده های استان اجرای طرح زمستانی را بر عهده دارند.
وی با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال گذشته گفت: نگهداری 25 کیلومتر راه، 2 هزار و 200 کیلومتر خط کشی جاده، نصب یک هزار و 700 مورد تابلو، اجرای 25 کیلومتر گاردریل و نیوجرسی و 85 کیلومتر روکش آسفالت از جمله اقدامات این اداره در سال گذشته بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از اصلاح 98 نقطه پرحادثه خیز در استان خبر داد و گفت: 62 نقطه کور نیز در جاده‌های ایلام حذف و بستر مناسب جهت تردد ایمن توام با آرامش برای شهروندان و مسافران جاده‌های ایلام فراهم شده است.
دلخواه به ظرفیت خاص پایانه مرزی مهران در چگونگی تردد زائران و کامیون های تجاری اشاره کرد و یادآور شد: ظرفیت این پایانه برای تردد تنها 20 هزار نفر زائر در نظر گرفته شده بود، این در حالیست که تنها در ایام اربعین امسال در یک شبانه روز بیش از 240 هزار نفر از مرز بدون کوچکترین مشکلی تردد کردند.
وی جابه جایی بیش از 12 برابر ظرفیت پایانه مرزی مهران را یکی از موفقیت‌های ناوگان حمل و نقل استان ایلام نام برد و تصریح کرد: یکی از رکودهای ماندگار در ایام اربعین ثبت تردد سه هزار و 100 اتوبوس در روز بوده است که با توجه به تعداد و ظرفیت موجود استان به 250 عدد قابل قیاس نیست.
وی با اشاره به نصب دوربین ها در سطح جاده‌های استان به شیوه هوشمند تحت کنترل، یادآور شد: 87 دستگاه دوربین نظارتی در جاده‌های استان نصب شده است.
دلخواه با اشاره به کاهش تلفات جاده ای در استان در سال گذشته و امسال، گفت: طی سال های گذشته از استان های برتر در کاهش تلفات جاده ای بودیم چون رعایت توسط عامل انسانی انجام می شد.
دلخواه تنها راه چاره برای کاهش سوانح جاده ای را فرهنگ سازی دانست و افزود: دستگاه هایی که وظیفه فرهنگ سازی دارند باید با حمایت دولت و همکاری ملت این مهم را نهادینه کنند.
26 آذر تا اول دی ماه به عنوان هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری نامگذاری شده است.
3032/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اتوبوس جاده های استان راهداری و حمل و نقل جاده شاخص ناوگان حمل و نقل منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ محمد موسوی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی کلات این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضایی حین کنترل خودرو‌های عبوری محور دهدشت_ پاتاوه به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی پژو پارس ۱۳۰ تخته پتو و ۲۰ تخته رو فرشی قاچاق کشف و ضبط کردند.
موسوی اضافه کرد: کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌هایی کشف شده را ۲ میلیارد ریال اعلام نمودند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه در این راستا راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد گفت: طرح برخورد با قاچاق در دستور کار پلیس است.
موسوی افزود: افرادی که بخواهند به صورت غیرقانونی اقدام به احتکار و قاچاق کالا نمایند با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • گازوئیل قاچاق زیر بار آهک
  • اجرای طرح زنجیره ماهیان گرمابی و خاویاری در خوزستان
  • ریزش بیش‌از هزار واحدی بورس در شروع معاملات
  • توسعه راه‌های ارتباطی شهرستان اردل در دستور کار قرار گیرد
  • افت بیش‌ از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • لحظه هولناک ریزش کوه در ایلام + ویدئو
  • (ویدیو) لحظه وحشتناک ریزش کوه در جاده استان ایلام