Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مستعفی اصفهان از شهروندان خواستند که پیگیری‌ها تا احقاق حق خود را از طریقی که سبب سوء استفاده بیگانگان نشود دنبال کرده و از هرگونه تجمع در حمایت از نمایندگان خودداری کنند. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، همزمان با دیدار نمایندگان مستعفی اصفهان در مجلس با آیت‌الله طباطبایی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان، جمعی از کشاورزان منطقه شرق اصفهان نیز در مقابل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردان و بانوان کشاورز منطقه شرق اصفهان و چادرسفیدان ورزنه در این تجمع حضور پیدا کردند. این کشاورزان در شعارهای خود از نماینده ولی فقیه در استان اصفهان بابت حمایت از حرکت متحدانه نمایندگان اصفهان در مجلس تشکر و قدردانی کردند.

در جریان این تجمع جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع مردم صحبت‌های آنها را شنیده و مسائلی را درباره وضعیت آب اصفهان بیان کردند.

نماینده اصلاح‌طلب اصفهان و یادآوری یکی از وعده‌های انتخاباتی رئیس جمهور؛ زاینده‌رود احیا می‌شودحمایت کشاورزان شرق اصفهان از نمایندگان مستعفی مجلسنمایندگان مستعفی اصفهان به‌جای حضور در مجلس در دفتر آیت‌­الله طباطبایی‌نژاد حاضر شدند

اکبر ترکی نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس اظهار داشت: مردم امروز در تجمع خود مقابل دفتر نماینده ولی فقیه در استان از نمایندگان اصفهان در مجلس تشکر و قدردانی کردند و ما نیز با حضور در جمع مردم از آنها تشکر کردیم.

وی افزود: نمایندگان استان در مجلس همچنین در گفت‌وگو با تجمع کنندگان خواستار این شدند که از هرگونه تجمعی خودداری کنند و همچنین با انتشار بیانیه‌ای نیز به مردم اطمینان داده شده که مطالبات آنها را پیگیری می‌کنیم اما به خاطر رعایت امنیت کشور و عدم سوء استفاده بیگانگان خواستار این شدیم از هرگونه تجمعی در حمایت از نمایندگان خودداری کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم که مطالبات خود را از طریق رسانه‌ها و جراید دنبال کنند و ان‌شالله با صبر و حوصله مردم و پیگیری نمایندگان و همچنین حسن نیت دولت و مجلس مشکل آب اصفهان نیز برطرف شود.

انتهای پیام/ ز

R41346/P41362/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم ترکیه در حمایت از فلسطین و غزه

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه حمایت‌های مردمی در نقاط مختلف جهان از غزه، صدها نفر از مردم ترکیه امروز یکشنبه با حضور در خیابان‌های استانبول ضمن اعلام حمایت از مردم فلسطین در غزه، جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

حاضران در این راهپیمایی همچنین خواستار توقف فوری جنگ و برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • محمودوند، نماینده خرم‌آباد: آقایانی که حرف رهبر انقلاب در خصوص دختربچه‌های مظلوم و معصوم را قبول نداشتند، همه‌کاره انتخابات بودند! درد از این بزرگ‌تر؟
  • تجمع مردم ترکیه در حمایت از فلسطین و غزه
  • ماجرای ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی | نماینده‌ای داشتیم که به «مهسا امینی» فقط فحش نمی‌داد!
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • نماینده‌ای داشتیم که به مهسا امینی فقط فحش نمی‌داد
  • تجمع نمازگزاران جمعه فیروزکوه در حمایت و تشکر از دفاع مشروع و مقتدرانه سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم صهیونیستی