Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@16:12:42 GMT

موشک وسط تمرین پرسپولیس در غیاب ملی پوشان

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۸۹۱۵

به گزارش پارس نیوز، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در ورزشگاه شهید کاظمی به سمت سالن وزنه رفتن و به تمرینات بدنسازی زیر نظر مربی خود پرداختند.

مهدی مهدوی کیا  معروف به موشک سابق هامبورگ و تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از آلمان در تمرین پرسپولیس حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود ۴۰ هوادار برای تماشا و تشویق بازیکنان به ورزشگاه شهید کاظمی آمده اند. پس از اتمام تمرین بدنسازی و با ورود بازیکنان به زمین چمن برانکو درخواست کرد تا عکس دست جمعی از با حضور تمامی بازیکنان و کادر فنی گرفته شود.
 

بیرانوند، نوراللهی، طاهرخانی و ترابی به دلیل حضور در تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان و همچنین احسان علوان زاده از غایبان این نوبت تمرینی هستند. همچنین بشار رسن، هافبک عراقی سرخ پوشان به دلیل حضور در مراسم بهترین‌های فوتبال عراق و حضور در تمرین تیم عراق پیش از دیدار‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، در این نوبت تمرین غیبت خواهد داشت.

مهدی شیری بازیکنان جدید تیم فوتبال پرسپولیس که چند روز پیش با تیم پیکان فسخ قرارداد کرده بود نیز در این تمرین حضور دارند. بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از گذشت ۵ دقیقه حضور در زمین و تشویق شدن از سوی هواداران تمرین خود را با پاسکاری زمینی و هوایی زیر نظر زلاتکو ایووانکویچ آغاز کردند. پس از گذشت ۳۰ دقیقه از آغاز تمرین بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را ۲ به ۲ و انجام تمرین کنترل توپ و روپایی پیگیری کردند.

در ادامه زمان نوبت تمرینی بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با دستور برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم به سمت یک دروازه رفته و تمرین شوت زنی را دنبال کردند.

شوت زیبا و فنی شجاع خلیل زاده که به طاق دروازه برخورد کرد و به گل تبدیل شد سبب شد تحیر او و تشویقش از سوی هواداران شد.

اسماعیل حلالی و مهدی مهدوی کیا از پیشکسوتان حاضر در تمرین پرسپولیس بودند.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال فوتبال پرسپولیس آلمان پرسپولیس زمین تیم ملی فوتبال عراق پیشکسوتان پرسپولیس پارس تمرین وسط موشک غیاب ملی پوشان پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی

به گزارش “ورزش سه”، برخلاف برخی از اخبار شب گذشته که حمید مطهری  را به عنوان سرمربی موقت تیم تراکتور معرفی می‌کرد اما او به عنوان تمرین‌دهنده و دستیار سرمربی پای به تبریز می‌گذارد.

او وظیفه دارد تا در غیاب یحیی تمرینات تراکتور را زیر نظر داشته باشد و به عنوان تمرین‌دهنده کار را پیش ببرد.

سرمایه‌گذاری اصلی تراکتور برای پست سرمربیگری روی یحیی گل‌محمدی است و این باشگاه به عنوان سرمربی تنها روی یحیی حساب باز کرده است.

با این مطهری و عسگری به عنوان دستیاران مورد اعتماد یحیی فعلا کار را در دست دارند تا مسائل اداری سرمربی جدید تراکتور حل شود.

یحیی گل‌محمدی در شش سال اخیر سه قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی جام حذفی را با پرسپولیس به دست آورد تا یکی از پرافتخارترین سرمربیان ایرانی لقب بگیرد.

دیگر خبرها

  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول