Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تشدید نظارت‌ها در روزهای منتهی به شب یلدا در این استان خبر داد. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، بهروز اسودی اظهار داشت: بیش از 20 اکیپ ثابت و سیار نظارتی بازارهای شب یلدا در شهرستان‌های مختلف این استان را زیرنظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برخورد با متخلفین خبر داد و افزود: متخلفین پس از تشکیل پرونده به سرعت در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفته و با آنها مطابق قوانین برخورد می‌شود.

قیمت بالای میوه‌ در آستانه شب یلدا در بازار کاشان + تصاویرگرانی سفره‌های شب یلدا در آذربایجان غربی را کم رنگ کرد+فیلمگشت‌های نظارتی بر بازار شب یلدا در استان بوشهر آغاز شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه 54 بازرس و کارشناس نظارت و بازرسی در این ایام بر بازار شب یلدا نظارت دارند گفت: اکیپ‌های نظارتی مشترک با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی راه‌اندازی و بازارهای استان سمنان را پایش می‌کنند.

اسودی از رصد کالاهای پرمصرف شب یلدا در این ایام خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورت نیاز این آمادگی وجود دارد که در روزهای آتی تعداد گشت‌های نظارتی در استان سمنان نیز افزایش یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از رصد قیمت کالاهای پرمصرفی همچون آجیل و شیرینی و همچنین تره‌بار و میوه‌هایی همچون انار و هندوانه خبر داد و گفت: همکاری مردم و گزارش‌های مردمی می‌تواند نقش مهمی در کنترل بازار و جلوگیری از گران‌فروشی در این ایام داشته باشد.

اسودی از آمادگی شبانه‌روزی سامانه ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان برای دریافت گزارش‌های مردمی خبر داد و اظهار داشت: مردم می‌توانند گزارش‌های خود را از طریق سامانه 124 به همکاران ما اطلاع دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان وعده داد تا به همه گزارش‌های مردمی و شکایات در اسرع‌وقت رسیدگی و با عوامل تخلف به شدت برخورد شود.

انتهای پیام/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود

کبری توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اکیپ‌های برداشت محصولات در مناطق مختلف فعال هستند، گفت: کارشناسان سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی روزانه اقدام به بازدید از کمباین‌های مشغول برداشت محصولات پاییزه می‌کنند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر اضافه کرد: اکیپ‌های برداشت در حین بازدید از مزارع و کمباین‌ها توصیه‌های لازم در خصوص تنظیمات کمباین و منع آتش زدن بقایا و کاه و کلش مزارع نیز به کشاورزان منطقه صورت می‌گیرد.

توکلی افزود، در حین برداشت عملکرد مزارع توسط کارشناسان ارزیابی می‌شوند.

کد خبر 6087140

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم