Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان، گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت آشنایی مدیران فنی شرکت‌ها و موسسات حمل‌ونقل جاده‌ای با نحوه کنترل اجزا فنی وسیله نقلیه عمومی به‌منظور آمادگی وسیله نقلیه ازنظر سلامت و ایمنی جهت اعزام به سفر، در محل سالن کنفرانس اداره‌کل «دوره بازآموزی مدیران فنی شرکت‌ها و مو سسات حمل‌ونقل جاده‌ای استان» برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان، ستار هاشمی عنوان کرد، این دوره آموزشی با حضور مدیران فنی تعداد 198 شرکت حمل‌ونقل کالا و تعداد 53 شرکت حمل‌ونقل مسافر در مدت سه روز برگزار شد.

 در دوره مذکور به اهمیت نقش مدیران فنی شرکت‌های حمل‌ونقل در افزایش ایمنی ناوگان، حس مسئولیت‌پذیری و نظارت مدیران فنی شرکت‌های حمل‌ونقل در توجه به موارد فنی و ایمنی ناوگان قبل از سفر، ازجمله سیستم ایمنی، ترمز، فرمان، لاستیک‌ها، برف‌پاک‌کن، کپسول آتش‌نشانی شارژ شده و مثلث‌های شبرنگ در خودروها و چگونگی کنترل مهار بار ناوگان که می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری وارد کند آموزش‌هایی داده شد.

 وی عنوان کرد: هدف از برگزاری در این دوره آموزشی آشنایی با انواع تخلفات مرتبط با فعالیت مدیر فنی، آشنایی با نحوه شناسایی و کنترل معایب وسیله نقلیه، آشنایی با تجهیزات رفاهی از جمله سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، نحوه کارکرد و کنترل تجهیزات فنی وسایل نقلیه اشاره شد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد

تین نیوز

 مرکز مدیریت راه های استان یزد در پی ارزیابی های سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲، موفق به کسب رتبه اول در میان مرکز مدیریت راه های کشور شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد، به دنبال ارزیابی های انجام شده توسط سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور از عملکرد سه ماهه مراکز مدیریت راه ها، استان یزد موفق به کسب رتبه برتر در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲ شد.

در همین راستا محمد رستگاری مدیرکل به همراه حامد معتمدی معاون فنی و راه های روستایی و علیرضا مشرف مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی، ضمن حضور در مرکز مدیریت راه های استان یزد، از رئیس و کارکنان این مجموعه با اهدای لوح تقدیر، تجلیل کردند.

در این دیدار حسین عقدایی رئیس مرکز مدیریت راه های استان، ضمن ارائه گزارش عملکرد یک ساله مجموعه تحت مدیریت خود، به بیان چالش ها، مشکلات و موانع موجود پرداخت که در ادامه مدیرکل راهداری استان یزد راهکارهایی جهت برطرف کردن نقاط ضعف و تثبیت نقاط قوت ارائه کرد.

در ادامه رستگاری اذعان کرد: از میان تمامی شاخص هایی که در ارزیابی مرکز مدیریت راه ها مورد توجه قرار می گیرد، سامانه ۱۴۱ و به ویژه پاسخگویی به سؤالات مردمی از طریق خطوط ارتباط، یکی از مهم ترین ملاک ها محسوب می شود که اگر در این شاخص موفق عمل کنیم، قطعاً در بقیه موارد نیز حائز رتبه برتر خواهیم بود.

محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، با تأکید بر اینکه خروجی عملکرد مرکز مدیریت راه ها برای مردم، پاسخگویی مسئولین از طریق سامانه ۱۴۱ است، افزود: جلب رضایت مردم و پاسخگویی صحیح همراه با احترام به مطالبات مردمی، به منزله ویترین و نمود اصلی مرکز مدیریت راه ها است.

رستگاری تصریح کرد: کسب رتبه برتر از میان تمامی استان ها، نشان دهنده تغییرات محسوس و مثبتی است که در مجموعه مرکز مدیریت راه های استان به همت تک تک کارکنان این مجموعه، رقم خورده است. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد، به دنبال ارزیابی های انجام شده توسط سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور از عملکرد سه ماهه مراکز مدیریت راه ها، استان یزد موفق به کسب رتبه برتر در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲ شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • اجرای طرح چراغ روشن برای بیش ازهزار وسیله نقلیه
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • رکود جدید در حمل ونقل ترانزیت جاده‌ای ثبت شد
  • آغاز ششمین فصل آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری مازندران
  • پیگیری کنترل سرعت شبکه حمل‌ونقل عمومی با استفاده از سامانه‌های هوشمند