Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدقسیم عثمانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: حق استفاده از منطقه عملیاتی جنگی برای تمام کارکنان دولت در استان آذربایجان غربی منظور شده اما فرهنگیان در آن مد نظر قرار نگرفته‌اند در حالی که پاشنه آشیل توسعه هستند.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که کسانی که در مسیر اقتصاد پیچیده امروز کشور با سختی عبور می‌کنند، برانداز هستند یا کسانی که بدون ملاحظه هر حرفی می‌زنند، گفت: باید دید کسانی که با هجمه‌های خود همه دلسوزان نظام را مورد حمله قرار می‌دهند و دوست و دشمن نمی‌شناسند، باعث براندازی هستند یا کسانی که از تمام ظرفیت‌ها برای حل مشکلات کشور استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کسانی که ایجاد امیدواری در کشور کرده و با عقلانیت همه را به تفکر و تعقل وامی‌دارند، برانداز هستند یا کسانی که به دنبال اختلا‌ف‌افکنی بوده و بذر تفرقه را می‌پاشند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: برانداز واقعی از جایگاه ولایت هزینه می‌کند اما کسی که به فکر نظام باشد از جایگاه خود برای حفظ ولایت هزینه می‌کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: عثمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در اظهاراتی دو پهلو مدعی شده است که در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.
این درحالی است که رژیم صهیونیستی، امریکا و کشورهای غربی به دنبال متهم کردن ایران هستند و با توجه به رویارویی اخیر ایران و رژیم صهیونیستی، این تلاش‌ها بیشتر هم شده است. در چنین شرایطی چه عاملی باعث می‌شود تا نماینده‌ای که از قضا عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس است و باید به دنبال تأمین منافع ملی باشد، با اظهارات نسنجیده و خارج از مسئولیت برای کشور هزینه تراشی می‌کند؟

پر واضح است که این قبیل اظهارات خلاف واقع همواره و به راحتی از سوی دشمنان مردم ایران دستمایه تحریم و ایران‌هراسی قرار گرفته است.

تفکیک مسئولیت‌ها در کشور نیز نشان می‌دهد که ادعاهای این چنینی از سوی یک نماینده، مشروعیت نداشته و جز آسیب، ثمری ندارد.

کد خبر 846523 منبع: ایران برچسب‌ها خبر ویژه هسته‌ای - انرژی مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است