Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@23:50:53 GMT

مدل لباس مجلسی‌های «آنجلینا جولی»

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۹۱۲۳

مدل لباس مجلسی‌های «آنجلینا جولی»

آنجلینا جولی ستاره زیبا و خوش استایل هالیوودی است که در دهه اخیر نمونه‌هایی از زیباترین استایل‌های خود را در فرش قرمز‌های مختلف رونمایی کرد. آنجلینا جولی این روز‌ها فشن آیکونی برای لباس‌های مجلسی و لباس شب محسوب میشود تا خانم‌هایی که دوست دارند مانند او لباس بپوشند از او ایده بگیرند.

لباس مجلسی‌های ماکسی و بلند آنجلینا جولی بسیار پرطرفدار هستند مخصوص بین خانم‌های جوان، پوشیدن لباس ماکسی به سبک آنجلینا جولی برای خانم‌های لاغر و قد بلند مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





لباس مجلسی بلند و پوشیده آنجلینا جولی به رنگ سبز و کریستالی که از برند ورساچه هست استایل فوق العاده به او بخشیده است، آنجلینا جولی این لباس زیبا را در مراسم گلدن گلوب به تن داشت.       آنجلینا جولی جزو افراد ساده پوش است و سعی میکند در عین سادگی خوش استایل باشد، لباس مجلسی‌های ساده و بلند که برش دار هستند انتخاب اول آنجلینا جولی محسوب میشوند. او در انتخاب رنگ لباس مجلسی هیچ محدودتی ندارد و تقریبا از همه رنگ‌ها لباس مجلسی دارد، اما سفید و مشکی را بیشتر دوست دارد.          

لباس شب بلند و کار شده آنجلینا جولی که در تصویر زیر مشاهده میکنید جزو جذاب‌ترین مدل لباس‌های مراسم فرش قرمز اسکار هشتاد و ششم انتخاب شد.     منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک لباس مجلسی آنجلینا جولی هالیوود ستاره های هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس‌) تیپ متفاوت هادی چوپان با لباس محلی

هادی چوپان، قهرمان ایرانی پرورش اندام تصویری از خودش با لباس محلی بختیاری منتشر کرد.

چوپان که سابق قهرمانی در مستر المپیا را در کارنامه دارد، اخیرا توانست در ۲ مسابقه آرنولدکلاسیک آمریکا و انگلیس هم عنوان قهرمانی را کسب کند.

دیگر خبرها

  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • عکسی از استایل متفاوت جمیله علم‌الهدی در پاکستان
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • اگر به خودرو علاقه دارید این ویدئو را با صدای بلند ببینید! (فیلم)
  • جرات نمی‌کنم برای کروس کری بخوانم!
  • ببینید | خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس
  • (عکس‌) تیپ متفاوت هادی چوپان با لباس محلی
  • عکس داخلی که روی دست عکس های مربوط به حیوان دوستی شهروندان ترکیه بلند می شود!
  • جنایت فجیع در لواسان به سبک سریال آمریکایی‌
  • رنگ لباس تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان