Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@08:05:56 GMT

آخرین اقدامات جهت آزادسازی مرزبان ربوده شده

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۹۱۲۴

آخرین اقدامات جهت آزادسازی مرزبان ربوده شده

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم میرجاوه در مجلس شورای اسلامی آخرین اقدامات جهت آزادسازی هفت مرزبان ربوده شده را تشریح کرد.

علی کرد میرجاوه اظهار داشت: در پی آزادسازی پنج تن از مرزبانان غیور ایران اسلامی که توسط گروهک تروریستی گروگان گرفته شده بودند؛ در حال حاضر رایزنی‌ها برای آزادی ۷ مرزبان دیگر از سوی مقامات ایرانی به طور جدی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تاکنون پیگیری‌های متعددی جهت آزادی این عزیزان صورت گرفته، اما با توجه به اینکه آخرین خبر‌ها در مورد آزادسازی گروگان‌ها در میرجاوه امنیتی است نمی‌توان آن‌ها را رسانه‌ای کرد.

نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در روز‌های اخیر علت اینکه چرا در آزادسازی گروگان‌ها کوتاهی شده از وزیر امور خارجه مورد سوال قرار گرفته است.

کرد با اشاره به اینکه بحث دیپلماسی در این رابطه همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: نیرو‌های مردمی و سپاه پاسداران در کنار یکدیگر تلاش می‌کنند تا این گروگان‌ها هر چه زودتر به آغوش خانواده بازگردند.

وی افزود: هفته گذشته جلسه‌ای مشترک بین ایران و فرمانداران ایالات بلوچستان در رابطه با آزادسازی گروگان‌ها برگزار شد و در پی این جلسه می‌توان گفت: در حال حاضر مرزبانان و بسیجیان بومی طرح حفاظت که در منطقه مرزی میرجاوه توسط گروهک تروریستی ربوده شده بودند در صحت و سلامت هستند و با توجه به پیگیری‌ها و با عنایت خداوند به زودی به کشور باز خواهند گشت.

نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از اقتدار و ظرافت سپاه پاسداران و قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در زمینه آزادسازی مرزبانان ربوده شده کمال تشکر را داریم.

منبع: فردا

کلیدواژه: مرزبان ربوده شده نماینده میرجاوه سلامتی گروهک تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده کارگزاری عرضه سهام استقلال: از جزئیات واگذاری سهام استقلال اطلاع ندارم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملماسی رئیس کارگزاری بانک صنعت و معدن ­و نماینده خصوصی سازی برای عرضه سهام استقلال در بازار فرابورس گفت: امروز از طریق مزایده ۸۵ درصد سهام باشگاه استقلال واگذار شد و بعد از مراحل پرداختی معامله قطعی خواهد شد. وی افزود: سهام استقلال با ۹ میلیارد و ۱۷۲ میلیون برگه به ارزش ­­و ۳۰۴.۶ و در نهایت رقم تقریبی ۲ هزار ۸۰۰ میلیارد تومان به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد.   ­وی ادامه داد: با حضور مالکان جدید در باشگاه استقلال امیدوار هستیم این­ بنگاه اقتصادی و باشگاه بتوانند شرایط اقتصادی مناسبی داشته باشند و شاهد موفقیت بیشتر باشگاه بزرگ استقلال در عرصه‌های ملی و بین المللی باشیم.   ملماسی ادامه داد: در مورد جزئیات واگذاری ما به عنوان نماینده سازمان خصوصی سازی برای عرضه سهام حضور داشتیم و اطلاع زیادی نداریم این که هلدینگ خلیج فارس و زیر مجموعه آن چه سهمی را در اختیار خواهند داشت، اما این هلدینگ حتما برای خرید باشگاه استقلال برنامه داشته است و امیدواریم شاهد شکوفایی این باشگاه در بحث‌های اقتصادی در سال‌های آینده باشیم.

دیگر خبرها

  • نماینده کارگزاری عرضه سهام استقلال: از جزئیات واگذاری سهام استقلال اطلاع ندارم
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است
  • مطالبات مردم را تا نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم
  • نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل : باید جایگزینی برای حماس در غزه پیدا کنیم
  • پلیس در پی عملیات آزادسازی گروگان آبادانی تجلیل شد
  • ماجرای گروگان‌گیری دختر ۱۶ ساله کردستانی در تهران چه بود؟