Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - سخنگوي فراکسيون نمايندگان ولايي مجلس از حضور وزير راه و شهرسازي در جلسه امروز - يکشنبه - اين فراکسيون خبر داد و گفت: «محمد اسلامي» در اين جلسه پرواز چارتر را برخلاف قانون دانست و اعلام کرد با اينگونه برنامه ريزي پروازي چارتري برخورد مي‌کند.

به گزارش ايرنا از خانه ملت، «سيدحسين نقوي حسيني» افزود: در اين جلسه وزير راه و شهرسازي با تاکيد بر لزوم اصلاح نوسازي و برنامه ريزي مدون ناوگان مسافربري هوايي، زميني و دريايي تصريح کرد که پرواز چارتر خلاف است و با اينگونه برنامه ريزي پروازي چارتري برخورد مي‌کنيم، بايد چارتر بسته شود، مگر براي فردي که مسافر خاص خود را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تکميل پروژه هاي مسکن مهر ، توسعه و ارتقاي خدمات ريلي به ويژه قطارهاي حومه اي و رسيدگي به راه هاي روستايي را از محورهاي نشست امروز وزير راه و شهرسازي با فراکسيون ولايي عنوان کرد.
اصلاح نقاط حادثه خيز و جذب منابع مالي پروژه هاي عمراني را ديگر محورهاي مطرح شده در اين جلسه عنوان کرد.
سخنگوي فراکسيون نمايندگان ولايي مجلس افزود: در اين جلسه همچنين اصلاح نحوه پرداختي هاي پيمانکاران که در حال حاضر به صورت اوراق و اسناد خزانه پرداخت مي‌شود که دولت آينده را بدهکار مي کند مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
نماينده مردم ورامين و پيشوا در مجلس شوراي اسلامي همچنين گفت: وزير راه و شهرسازي در اين جلسه اعلام کرد که حدود 200 ميليارد تومان پروژه هاي نيمه تمام و در همين حدود بدهي به پيمانکاران و ضرورت اجراي پروژه هاي جديد، شرايط منابع وزارت راه و شهرسازي را کاملا روشن مي کند و بايد براي اين شرايط در بودجه سالانه اقداماتي صورت بگيرد.
نقوي حسيني خاطرنشان کرد: اسلامي موضوع افزايش سرمايه در حوزه مسکن را يک ضرورت حياتي دانست وبا بيان اين که در اين زمينه طرحهايي ارائه کرده اند تاکيد کرد که وزارت راه و شهرسازي حتما پروژه هاي مسکن مهر را تکميل مي‌کند.
وي اضافه کرد: به گفته وزير راه و شهرسازي فروش خانه هاي سازماني و فروش خانه هاي مسکن مهر به جاي اجاره 99 ساله از جمله راه هاي تامين مالي است.
سخنگوي فراکسيون نمايندگان ولايي مجلس به نقل از وزير راه و شهرسازي يادآورشد: در حوزه حمل و نقل نيز صندوقي را به تصويب هيات دولت رسانده و راه هاي تامين اعتبارات اين صندوق را پيش بيني کرده ايم که در بودجه سال 98 آورده مي‌شود.
وي ادامه داد: اسلامي در اين جلسه با بيان اين که بايد عدالت منطقه اي را در اجراي پروژه ها اعمال کنيم و اين برنامه نيز آماده شده است، گفت: براي نقاط حادثه خيز وزارت راه و شهرسازي برنامه هاي عملياتي را آغاز کرده و حدود 3 هزار ميليارد تومان در اين طرح پيش بيني اعتبار شده است.
سخنگوي فراکسيون نمايندگان ولايي مجلس افزود: وزير راه و شهرسازي همچنين اعلام کرد قير مورد نياز تکميل پروژه هايي که در زمينه زيرسازي آنها اقدامات مناسبي انجام شده و نياز به آسفالت دارند تامين مي‌شود.
نقوي حسيني اظهار داشت: اسلامي در ادامه جلسه فراکسيون نمايندگان ولايي تاکيد کرد که سرمايه گذاري در بافت فرسوده شهرها از جمله طرح هاي مهم حوزه شهرسازي و مسکن است که سرمايه گذاري در اين زمينه صورت گرفته و در سال هاي 98 و 99 در حوزه مسکن شاهد تحرکات خوبي خواهيم بود و در هر شهر و منطقه اي که نياز به ساخت مسکن باشد، حتما طرح ساخت مسکن اجرا مي‌شود.
سخنگوي فراکسيون نمايندگان ولايي مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: وزير راه و شهرسازي خدمات ريلي را يکي از مهم ترين محورها دانست و اعلام کرد پروژه تهران به ورامين و گرمسار يکي از مهمترين اين پروژه‌هاي ريلي کشور است.
سيام *2021 **1336
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه

سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال ۱۴۰۳ با دستور کار «بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های اقتصادی با کشور‌های آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان و ترکمنستان» در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه که ریاست جلسه را برعهده داشت، ضمن تبیین اهمیت توسعه مناسبات با کشور‌های یادشده، بر لزوم همکاری کلیه دستگاه‌های ذیربط و بخش خصوصی جهت بهره گیری حداکثری از ظرفیت توسعه مراودات تجاری - اقتصادی با این کشور‌ها به ویژه در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، صادرات محصولات دانش بنیان، انرژی، صنعت، معدن و همچنین تبادل استاد و دانشجو تاکید کرد.

آخرین وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های همکاری اقتصادی ایران با این کشورها، موانع و راهکار‌های رفع آنها و تسهیل روند نهایی سازی و اجرای پروژه‌ها نیز در ادامه این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد و نمایندگان بخش خصوصی حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران