Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@20:04:26 GMT

تعاونی ها در واگذاری های شستا در اولویتند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۹۲۵۳

تعاونی ها در واگذاری های شستا در اولویتند

معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پیگیری اختصاص ردیف اعتباری مختص بخش تعاون در بودجه و مذاکره برای افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون خبر داد و گفت در صورت مطرح شدن واگذاری ها در شستا اولویت با بخش تعاون خواهد بود.

به گزارش ایسنا، محمدجعفر کبیری در نشست اتحادیه های تعاونی‌های سراسر کشور در محل اتاق تعاون ایران اظهارکرد: نیازمند تشکیل کارگروهی در وزارت تعاون هستیم تا کار عارضه یابی و اصلاح قوانین موجود را صورت دهد و در صورت لزوم دستورالعملهای جدیدی وضع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون فصل بودجه است و در جلساتی که با دکتر نوبخت داشتیم، برای ردیف بودجه بخش تعاون قول مساعد داده شد و این امر چه در قالب سقف ردیف بودجه باشد یا افزایش تسهیلات، کمک به بخش تعاون کشور و تقویت بنیه مالی تعاونی‌ها خواهد بود.

معاون امور تعاونی‌های وزارت تعاون با تاکید بر تقویت نهادهای مالی و اقتصادی بخش تعاون گفت: طی مذاکره با دکتر جهانگیری قول مساعد برای آن که تسهیلات بیشتری به بخش تعاون اختصاص یابد داده شد و با جدیت موضوع افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون را پیگیری خواهیم کرد تا بتوانیم از این طریق صندوق ضمانت و بانک توسعه تعاون را تقویت کنیم.

کبیری در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های بالای بخش تعاون در عرصه ساخت و ساز و مسکن گفت: تعاونی‌ها می‌توانند در بافت‌های فرسوده حضور یابند و خوشبختانه در مراجعاتی که از سوی شهرداری تهران به ما داشتند استقبال کردند که از توان و ظرفیت تعاونیها در بافتهای فرسوده استفاده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر از تصویب ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ هلال‌احمر در مجمع عمومی جمعیت خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند در ششمین نشست از پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر گفت: ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر پس از بررسی‌های جزئی و کارشناسی مورد بحث در مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته شاهد همراهی مجلس و دولت با جمعیت هلال‌احمر هستیم و ثمره این همراهی خدمت بهتر به مردم است و این روند می‌تواند منجر به توسعه فعالیت‌های بهداشتی، امدادی، درمانی و آموزشی توسط هلال‌احمر شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: نظارت و بازرسی امروز در هلال‌احمر جایگاه ویژه‌ای دارد زیرا اولویت اول ما عملکرد شفاف است. این عملکرد شفاف کمک می‌کند تا اعتماد عمومی‌به هلال‌احمر هر روز بیش از گذشته شود. نباید فراموش کرد که دارایی اصلی هلال‌احمر همین اعتماد مردم به جمعیت است و باید در حفظ و ارتقای آن کوشید.

کولیوند خاطرنشان کرد: بر همین اساس صورت‌های مالی و تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال‌احمر پس از تحلیل و بررسی تصویب شد تا امورات هلال‌احمر به صورت شفاف در مقابل نگاه نمایندگان مردم پیش برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • نگاهی به بی‌بدن|متهمان ردیف اول قتل که قاتل نیستند!
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد