Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم از بازنگری آیین نامه سطح بندی دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: ارزیابی دانشگاه‌ها با هدف ایجاد رقابت بین این مراکز صورت می‌گیرد. آفتاب‌‌نیوز : دکتر منصور غلامی امروز در حاشیه جشنواره تقدیر از پژوهشگران برگزیده که امروز در سالن اجلاس سران در جمع خبرنگاران به آخرین وضعیت ارز دانشجویان در سال جاری اشاره کرد و گفت: با بانک مرکزی در خصوص فرصت مطالعاتی و دانشجویان بورسیه به توافق رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این توافق قرار است برای فرصت مطالعاتی و دانشجویان بورسیه از ارز نیمایی پرداخت شود، چرا که بخش عمده بودجه را دولت می دهد.
وی در ادامه تصریح کرد: برای دانشجویانی که با هزینه شخصی تحصیل می کنند، صرفاً وزارت علوم بحث تأیید مدارک تحصیلی که در کجا تحصیل می کنند را برعهده دارد. همچنین بانک مرکزی این افراد را به بانک های عامل برای دریافت ارز معرفی می کند و پس از نرخ نیمایی، به آنها ارز داده می شود.
وزیر علوم از سطح بندی دانشگاه‌ها خبر داد و افزود: آئین نامه سطح بندی دانشگاه‌ها در حال بازنگری است و بر این اساس سطح بندی دانشگاه‌ها انجام شده و امیدواریم تعدادی از دانشگاه‌ها که در سطح دو بودند، در ارزیابی جدید به سطح یک ارتقاء یابند و هدف از رتبه‌بندی دانشگاه ها ایجاد رقابت صحیح بین این مراکز است.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر علوم ارز دانشجویی منصور غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است

نماینده مردم مهاباد گفت: مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

به گزارش ایلنا، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات در سال جدید و اینکه آیا با وجودعدم تصویب بودجه و نهایی شدن برنامه هفتم افزایش‌ها در آن اعمال می‌شود، به ایلنا گفت: در این مساله سردرگمی در بحث وام ازدواج و فرزندآوری وجود دارد، البته افزایش آن تصویب شد، اما معمولا در ابتدای سال بانک‌ها اعتبارات لازم برای پرداخت آن را دریافت نکرده‌اند و در نتیجه از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج استنکاف می‌ورزند.

وی ادامه داد: البته این موضوع شامل انواع دیگر تسهیلات بانکی هم می‌شود و به کلی پرداخت وام در کشور تعطیل شده است، برای بخش تولید مشاهده می‌کنید که نرخ سود تسهیلات از ۱۸ درصد به ۲۳٪ رسید و ۵٪ افزایش پیدا کرد. از سوی دیگر مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد+ جزییات
  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده