Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قزوين - ايرنا - رييس اداره توسعه مهندسي و نظارت بر مقررات ملي ساختمان اداره کل راه و شهرسازي قزوين گفت: فراخوان پذيرش آثار سومين جشنواره ساختمان هاي برتر استان از امروز به مدت يک ماه آغاز شد.

حامد عبدالرزاقي روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به اهداف برگزاري اين جشنواره، تاکيد کرد: ايجاد رقابت مثبت بين مهندسان و سرمايه گذاران حوزه صنعت ساختماني از طريق نظام تشويق، معرفي الگوهاي مناسب ساخت و ساز به شهروندان از جمله اين اهداف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وي، متقاضيان حضور در سومين جشنواره ساختمان هاي برتر استان قزوين مي توانند آثار خود را از طريق سامانه اداره کل راه و شهرسازي و يا به صورت حضوري تا 25 دي ماه سال جاري به اين اداره کل تحويل دهند.
عبدالرزاقي با بيان اينکه سومين جشنواره ساختمان هاي برتر استان در 2 بخش معماري و مديريت بهره گيري از فناوري و کيفيت ساخت برگزار مي شود، افزود: در حوزه معماري داوران براساس خلاقيت و نوآوري در طراحي، نوآوري کاربرد مصالح و فناوري ساختمان، مواجهه خلاقانه با مشکلات خاص پروژه از جمله محدوديت هاي اقتصادي، شرايط خاص سايت از نظر ابعاد و اندازه، ضابطه ها و رويه هاي قانوني، دشواري هاي فني، دقت و نوآوري در طراحي جزييات، توجه به محيط پيراموني و شرايط اقليمي و نيز ارزش هاي زيست محيطي و تعهدات اجتماعي نظر خواهند داد.
وي ادامه داد: در حوزه مديريت و بهره گيري از فناوري و کيفيت ساخت نيز معيار انتخاب داوران در حوزه مديريت و بهره برداري، نيازسنجي و مکان يابي، ساخت، استفاده از فناوري هاي نوين به منظور صرفه جويي در مصرف انرژي و بازيافت منابع و مواد خواهد بود.
اين مسئول خاطرنشان کرد: ساختمان هايي که در حوزه معماري شرکت مي کنند در چهار گروه ويلايي، آپارتماني، بازسازي شده و با کاربري هاي عمومي و در حوزه مديريت و بهره گري از فناوري و کيفيت ساخت نيز در بخش هاي متعارف مسکوني (ساختمان هاي ويلايي و آپارتماني) و انبوه سازي (مجتمع هاي مسکوني) مورد ارزيابي قرار گرفته و با انتخاب برترين هاي هر حوزه، لوح جشنواره سوم طي مراسمي در ساختمان هاي آنان نصب خواهد شد.
عبدالرزاقي اضافه کرد: تمامي ساختمان هاي مورد احداث پس از انقلاب در صورتي که در 2 جشنواره گذشته شرکت نکرده باشند، حق حضور در اين دوره را خواهند داشت.
به گفته وي، انتخاب ساختمان برتر از ديدگاه مردم و نيز مجتمع مسکوني برتر از ديدگاه بهره برداران و همسايگان از جمله برنامه هاي جانبي جشنواره سوم خواهد بود.
رييس اداره توسعه مهندسي و نظارت بر مقررات ملي ساختمان اداره کل راه و شهرسازي استان قزوين با اشاره به استفاده از مهندسان معماري که سابقه قضاوت در رده هاي ملي را داشته باشند به عنوان داور، يادآور شد: مراسم سومين جشنواره ساختمان هاي برتر استان اسفند ماه سال جاري در دانشگاه بين المللي امام خميني (ره) برگزار مي شود.
8054
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳

سیزدهمین دوره جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی "تیتر ۱۳" با همکاری وزارت علوم و بهداشت و با حضور فعالان این حوزه در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز به کار کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، سیزدهمین دوره جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی "تیتر 13" با همکاری وزارت علوم و بهداشت و با حضور فعالان این حوزه در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز به کار کرد.

قرار است در این جشنواره که تا روز 18 اردیبشهت ماه ادامه دارد آثار برتر در حوزه ها و قالب های مختلف ادبی و رسانه ای معرفی شوند.

برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه‌های محوری این جشنواره است.

به گفته مسئولان نمایشگاه، آثار برتر در 42 رسته با معرفی 120 اثر در حوزه های مختلف علمی، ادبی اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی انتخاب شدند. آثار برتر در بخش های مختلف تیتر و لید، یادداشت، مقاله، سرمقاله، مصاحبه و نشریات برتر قرار دارند.

ایجاد فضای تعاملی بین دانشجویان و کارشناسان دانشگاه‌های سراسر کشور، توانمندسازی دانشجویان از طریق برگزاری کارگاه‌ها و برگزاری نشست‌های تخصصی کارشناسان برای بررسی آیین‌نامه‌های مرتبط با نشریه‌های دانشجویی از جمله اهداف برگزاری جشنواره «تیتر 13» است‌.

به گزارش تسنیم، جشنواره تیتر دانشجویی در مرحله اول با صدور فراخوانی آغاز و دانشجویان آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند. آثار در دو مرحله با حضور چهره‌های رسانه‌ای داوری شد. در اختتامیه جشنواره که با حضور مسئولان کشوری برگزار می‌شود، از برگزیدگان تقدیر و آثار آنها در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ده فراخوان جذب سرمایه‌گذاری در جشنواره شیخ بهایی اعلام می‌شود
  • معرفی ۲۵ محصول برتر در اینوتکس 2024
  • انتخاب ۲۵ محصول برتر از بین دو هزار و ۵۰۰ نمونه
  • سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» فراخوان داد
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین