Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@06:22:21 GMT

24 اعدامی در خوزستان سرنوشت عجیبی پیدا کردند!

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۹۳۸۶

رکنا: رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان گفت: با تلاش و کوشش اعضاء شورا‌های حل اختلاف این استان طی ۸ ماه گذشته ۲۴ نفر از محکومین به قصاص از چوبه دار رهایی یافتند.

به گزارش رکنا، عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان از رهایی ۲۴ نفر از محکومین به قصاص توسط اعضاء شورا‌های حل اختلاف خوزستان طی ۸ ماه گذشته خبر داد و گفت: اعضاء شورا‌های حل اختلاف این استان با تلاش و کوشش خود توانستند طی ۸ ماه سال جاری ۲۴ نفر محکومین به قصاص را از چوبه دار رها کنند و همچنین طی این مدت ۱۳۳ پرونده به شعب ویژه زندانیان شورای حل اختلاف ارجاع داده شد که از این مجموع ۱۱۰ پرونده به صلح و سازش مختومه و ۸۰ زندانی Prisoner در این مدت آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۲۶ درصد وارده پرونده به شورا‌های حل اختلاف خوزستان افزایش و ۳۴ درصد از این پرونده‌های که قابل مصالحه بودند طی ۸ ماه گذشته با صلح و سازش مختومه شدند.

زبیدی نیا بر استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف تاکید کرد و اظهار داشت: فلسفه وجودی شورای حل اختلاف صلح و سازش اختلافات بین مردم است و لازم است با توجه به سیاست‌های قوه قضائیه بر رعایت حقوق شهروندی، جلب اعتماد و رضایت مردم، پیشگیری و کاهش از جرم Crime و حل و فصل دعاوی بین مردم باید از ظرفیت بالقوه شورای حل اختلاف استفاده بهینه نمود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز یک سرباز به دختر 14 ساله تهرانی منصور 4 سال عقدم نکرد و دست آخر بلای وحشتناکی سر 2 دخترم آورد ! +فیلم گفتگو و عکس وقتی باغبان با زن ثروتمند صاحبخانه تنها بود دست و پای او را بست و به او تجاوز کرد بساط عیش و نوش یاسر با یک زن غریبه مرا عصبانی کرد / آن صحنه شنیع مقابل چشمانم است این مرد 30 ساله با لذت انگشتش را خورد + عکس شرایط ثبت نام کارت سوخت/ دیگر تمدید نمی شود ملیکای 15 ساله: همه چیز از گروه بچه های بی حیا شروع شد/ این دختر را در شمال شهر دستگیر کردند زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زنان و مردان کثیف در خانه خاله مهین چه می کردند؟ ماجرای شلیک های خونین به 6 شهروند مشهدی چه بود؟ / «م-ض» شرور مسلح خون به پا کرد نقشه گروگانگیری برای فرار از پرداخت خسارت خودروی لاکچری زن پولدار ماجرای گریه های مردی که 2 روز در هواکش رستوران گیر کرده بود + عکس کارگر کارخانه به طور معجزه آسایی زنده ماند / عکس وحشتناک از بدن این مرد اعدام قاتل، پایان پرونده قتل زن مشهدی با ضربات هولناک چاقو

منبع: رکنا

کلیدواژه: زندانی Prisoner جرم Crime اخبار حوادث اعدام خوزستان قصاص چوبه دار اختلاف عکس دختر زندگی جوان مردم طلاق ایران ایرانی اعدام پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف دادگستری استان قزوین، گفت: در سال گذشته بیش از ۳۴ هزار فقره پرونده با تلاش اعضای شورای حل اختلاف استان به مصالحه ختم شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حیدری،  اظهار داشت: در حال حاضر 173 شعبه شورای حل اختلاف در 19 حوزه قضایی دایر است که از این تعداد 89 شعبه در شهرها و 84 شعبه نیز در روستاها فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: از 97 هزار و 253 فقره پرونده وارده در سال گذشته به شوراهای حل اختلاف استان، تعداد 96 هزار و 861 فقره پرونده مختومه و مورد رسیدگی قرار گرفته شده است.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف دادگستری استان قزوین نسبت مصالحه در پرونده های قابل صلح و سازش شوراهای حل اختلاف استان را 51 درصد اعلام کرد و افزود: در سال گذشته 34 هزار و 655 فقره پرونده با میانجیگری شوراهای حل اختلاف منجر به صلح و سازش شده و از مراجعات افراد به محاکم و دادسراها جلوگیری بعمل آمده است.

حیدری بیان کرد: درسال 1402 بالغ بر 94درصد از اوراق قضایی شوراهای حل اختلاف به صورت الکترونیکی به مخاطبین ابلاغ گردیده،که علاوه بر کاهش زمان رسیدگی باعث تسریع در انجام امور قضایی، صرفه جویی در وقت و هزینه و رضایتمندی مراجعین شده است.

وی در پایان ضمن قدردانی از کارکنان شوراهای حل اختلاف، گفت: تحقق صلح سازش در پرونده‌ها و کاهش اطاله دادرسی از مهم‌ترین اولویت‌های ما در سال جاری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی