Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@18:29:54 GMT

زمان ثبت نام مجدد جاماندگان ارشد 98

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۹۵۰۸

مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 98 از 28 بهمن تا اول اسفند ماه است، در این مهلت داوطلبانی که ثبت‌نام کرده‌اند، امکان ویرایش اطلاعات خود را دارند و داوطلبانی که ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند ثبت‌نام کنند. ناطقان: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 98 برای ثبت‌نام تا پایان امروز یکشنبه ۲۵ آذرماه برای مهلت داشتند که براساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور این مهلت مجدد در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش، مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 98 از یک شنبه 28 بهمن تا چهارشنبه اول اسفند ماه است، در این مهلت داوطلبانی که ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند و داوطلبانی که ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند ثبت‌نام کنند.
هریک از داوطلبان علاقمند به ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون باید واجد شرایط عمومی، اختصاصی و سایر مقررات مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون باشد و به تمامی داوطلبان علاقمند اکیدا توصیه می‌شود که با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون مذکور در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام اقدام کنند.
همچنین ثبت‌نام برای شرکت در نخستین مرحله بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور تا پایان امروز یکشنبه 25 آذر پایان می‌پذیرد.
داوطلبان برای ثبت‌نام در این آزمون باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند و پس از مطالعه دفترچه راهنما برای ثبت‌نام اقدام کنند.
منبع: فارس برچسب ها: ارشد 98 ، اطلاعیه سازمان سنجش ، جاماندگان ارشد98

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ارشد 98 اطلاعیه سازمان سنجش جاماندگان ارشد98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار داوطلبان نوبت اول کنکورسراسری ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌های کشور

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روزهای پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت، آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت، و آزمون گروه آزمایشی هنر بعدازظهر پنجشنبه ۶ اردیبهشت، آزمون گروه‌ آزمایشی زبان‌های خارجی بعدازظهر پنجشنبه ۶ اردیبهشت و آزمون گروه‌ آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شوند.

امسال، آزمون دروس اختصاصی و سوابق تحصیلی داوطلب هر کدام ۵۰ درصد تأثیر قطعی دارند.

داوطلبان که در آزمون پذیرش دانشجو - معلم ثبت نام کرده اند باید علاوه بر پاسخ دادن به دفترچه‌های گروه آزمایشی اصلی باید به دفترچه سوالات تعلیم و تربیت اسلامی، هوش و استعداد معلمی شامل ۴۰ سوال در ۶۰ دقیقه پاسخ دهند.

اینفوگرافیک آمار داوطلبان نوبت اول کنکورسراسری ۱۴۰۳ به تفکیک استان های کشور

براساس این آمار پرجمعیت ترین استان کشور در نوبت اول کنکور سراسری استان تهران با ۱۵۴ هزار و ۵۸ داوطلب و کم جمعیت ترین استان در این دوره از کنکور استان سمنان با ۱۰ هزار و ۶ داوطلب است.

کد خبر 6086261

دیگر خبرها

  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکورسراسری ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌های کشور
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت ورد به جلسه کنکور را دریافت کردند
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند