Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار شهرکرد گفت: ساختمان انجمن صنفی کارگران ساختمانی و فصلی در محل پارک آبی - جنگلی واقع در میدان کوهرنگ شهرکرد افتتاح شد. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، نورالله غلامیان ظهر امروز در آئین افتتاح ساختمان انجمن صنفی کارگران ساختمانی و فصلی اظهار داشت: این ساختمان با هدف ساماندهی کارگران فصلی و روز مزد میادن شهدا و امام حسین (ع) این شهر افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساختمان انجمن صنفی کارگران ساختمانی و فصلی این شهر محلی برای ثبت نام و نوبت‌دهی به کارگران فصلی و روزمزد است تا افراد متقاضی برای تامین نیروی مورد نیاز خود به این محل مراجعه کرده و انجمن براساس سیستمی که طراحی کرده است هم به مردم و هم به کارگرانی که در این محل ثبت نام کرده‌اند و مستقر هستند ارائه خدمت کند.

بیشتر بخوانید:

کارگران فصلی و ساختمانی زنجان ساماندهی می‌شوند

ساماندهی کارگران ساختمانی و فصلی در تهران با ایجاد دفاتر تخصصی

مرکز ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی در خرم‌آباد افتتاح شد

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: این ساختمان در زمینی به مساحت 120 مترمربع، با ظرفیت 120 نفر و با رقم 200 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد احداث شده است.

غلامیان بیان کرد: این ساختمان در محل پارک آبی-جنگلی شهرکرد واقع در میدان کوهرنگ این شهر ساخته شده و دلیل این انتخاب نیز وجود خدمات اولیه همچون سرویس بهداشتی، نمازخانه و حمام بود که در این مکان مستقر است.

انتهای پیام/ح

R41350/P1357/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس تا افتتاح ابرشهر ۹ میلیارد دلاری تویوتا

به گزارش خبرآنلاین، این شرکت خودروسازی قصد دارد از این کلانشهر ژاپنی در دامنه کوه فوجی برای آزمایش شبکه خودروهای خودران، با مصرف انرژی کارآمد و تجدیدپذیر خود استفاده کند.

به نقل از روزیاتو، هنگامی که پروژه ساخت Woven City تکمیل شد، وسایل نقلیه ای به نام E-palette توسط حسگرهایی در چراغ ها، ساختمان ها و جاده ها در سراسر شهر هدایت می شوند.

این وسایل نقلیه در یک جاده جداگانه مخصوص حرکت می کنند، در حالی که عابران پیاده و دوچرخه‌سواران مسیرهای جداگانه خود را خواهند داشت.

تویوتا امیدوار است که جدیدترین شهر هوشمندش داده هایی را به آنها ارائه دهد تا روندهای محلی و ترافیک را بهتر درک کنند. اما برنامه های این شرکت برای آینده به همین محدود نمی شود.

انتظار می‌رود که این پروژه انقلابی شامل «خانه‌های هوشمند» باشد. سنسورهایی در تمام نقاط این شهر تعبیه می شوند؛ در پارک ها، ساختمان ها، سیستم های آبیاری و غیره.

کل شهر با هیدروژن کار خواهد کرد تا میزان انتشار گازهای گلخانه ای کاهش یابد و تا حد امکان تمیز و مقرون به صرفه باشد.

هدف این شرکت این است که شهر Woven به هیدروژن پایه ترین شهر در جهان تبدیل شود.

آکیو تویودا، رئیس تویوتا درباره این پروژه گفته است: ساختن یک شهر کامل از پایه، حتی در مقیاس کوچکی مانند این، یک فرصت منحصر به فرد برای توسعه فناوری‌های مدرن، از جمله سیستم عامل دیجیتال برای زیرساخت‌های شهر است.

با وجود افراد، ساختمان‌ها و وسایل نقلیه که همه از طریق داده‌ها و حسگرها با یکدیگر در ارتباط هستند، می‌توانیم فناوری هوش مصنوعی را در هر دو زمینه مجازی و فیزیکی آزمایش کنیم و پتانسیل آن را به حداکثر برسانیم.

این طرح، رسماً به عنوان یک «آزمایشگاه زنده» در نظر گرفته شده است.

در حالی که بسیاری از ساختمان‌های شهر با استفاده از تکنیک‌های نجاری باستانی ژاپنی از چوب ساخته می‌شوند، عمده وظیفه ساخت این سازه ها برعهده روبات‌ها است.

تویوتا ساخت کلانشهر ژاپنی خود را در سال ۲۰۲۱ آغاز کرد و پس از ۳ سال کار، انتظار می رود که این شهر در اواخر سال ۲۰۲۴ افتتاح شود.

شهر Woven در ابتدا میزبان ۳۶۰ نفر خواهد بود که برخی از آنها کارمندان تویوتا هستند. مدیران تویوتا انتظار دارند که در آینده ۲ هزار نفر در این شهر ساکن شوند.

شهر Woven با مساحت ۱۷۵ هکتاری و هزینه ای بالغ بر ۹.۳۶ میلیارد دلار، سبزترین شهر مدرن خواهد بود.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885478

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه هنر‌های سنتی در قلعه چالشتر شهرکرد
  • نجات ۷ تن از آتش‌سوزی ساختمانی در خیابان ولیعصر
  • شمارش معکوس تا افتتاح ابرشهر ۹ میلیارد دلاری تویوتا
  • افتتاح شعبه سیار تعزیرات حکومتی در شهرکرد
  • راهنمای کامل برای استفاده از بتن اکسپوز در پروژه‌ های ساختمانی
  • چگونه آهن آلات، ورق و میلگرد را با کیفیت و ارزان بخریم؟
  • صنعت ساختمان در مسیر دولتی شدن/ در ۲ سال گذشته فقط ۹۰۰ هزار پروانه‌ ساختمانی صادر شده است
  • معابر بی‌نام و ساختمان‌های بدون پلاک در مهاباد ساماندهی می‌شود
  • تشکیل کمیسیون تخصصی ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری درشورای اسلامی شهرکرد
  • تشکیل کمیسیون تخصصی ساماندهی مشاغل و تصویب اقتصاد شهری