Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@13:26:37 GMT

امید و آرامش ثمره توفیق خدمت رسانی به مردم

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۹۶۹۰

امید و آرامش ثمره توفیق خدمت رسانی به مردم

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد صادق بصیری در دیدار با فرمانداران سراسر استان با اشاره به اینکه بیشترین توفیق خدمت به مردم با برگرداندن آرامش و امید به دست می آید گفت: "به نیکویی برخورد کنیم همانطور که خداوند نیکویی کرده و عزت و آبرویی که خدا عطا کرده را با دستگیری و خدمت به خلق جبران کنیم."

وی با بیان اینکه استان کرمان استانی بزرگ با مسایل مختلف است خاطر نشان کرد:  نمی توان برای کل استان نسخه واحدی پیچید، لذا ارتباط جز به جز مهم و لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بصیری شرایط اقلیمی، فرهنگی، قومی،  قبیله ای و سایر شرایط را در سطح استان متفاوت دانست و بیان داشت: این تفاوت ها بایستی به خوبی مدیریت شود.

وی در اداره شهرستان ها بیشترین زحمت را بر عهده فرمانداران دانست و تصریح کرد: وظیفه استان حمایت از فرمانداران و کمک و همکاری ایشان در اداره بهتر شهرستان و موفقیت استان است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداران را سربازان خط مقدم دفاع دانست و گفت: فرمانداران با کمترین مهمات و تسلیحات  در حال ایثار و فداکاری هستند.

وی سیاست های مد نظر معاونت سیاسی را برای فرمانداران استان تشریح کرد و افزود: در حوزه سیاسی و امنیتی همدلی و تعامل منطقی با ارکان قدرت، شایسته سالاری ، حرکت بر محور قانون و پیگیری امور گزارش ها و عملکردها، گزارش همراه با تحلیل، پیش بینی های سیاسی در اقشار مختلف، تدبیر و پیشگیری های  لازم در خصوص مسائل را مهم تلقی کرد.

بصیری با اشاره به  مسائل فرهنگی و اجتماعی  گفت: برای این نوع مسائل، باید روش حل مسئله را بلد بود و در خصوص آسیب های اجتماعی نارضایتی و ناامیدی ها را با  اتکا به ظرفیت مردم و همکاری و تخصص دستگاه ها بر طرف نمود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی استان کرمان خدمت رسانی خدمت رسانی به مردم مد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر مدیریت اصولی سواحل و تفرجگاه‌های مازندران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در جمع فرمانداران گفت: لازم است فرمانداران بر مدیریت تفرجگاه‌ها نظارت بیشتری داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهشهر، قاسم عزیززاده گرجی معاون سیاسی  امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در نشست با فرمانداران مازندران در بهشهر با تاکید بر اینکه مدیر نظام اسلامی باید  پاکدست بوده و روابط سالم با همگان داشته باشد، گفت: مدیریت موضوعات فرهنگی در تفرجگاه‌ها و سواحل استان با ظرفیت مردمی مورد تاکید است.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه مسئولیت نباید جولانگاهی برای سوء استفاده از قدرت شود تصریح کرد: مدیران نظام اسلامی مدیرانی هستند که اخلاق مداری دارند و اخلاق در رفتار آنان پیوند خورده است.

وی ادامه داد: قول و عمل و گفت وگو و رفتارهای مدیر باید مزین به اخلاق بوده و  پایندی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی وجود داشته باشد. 

 معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بر دوری از افراط و تفریط تاکید کرد و گفت: لازم است مدیران شهرستانی با نخبگان، فرهیختگان و کارشناسان برای پیشبرد امور همفکری داشته باشند.

وی ایجاد تحول در مدیریت با تاسی از فرموده رهبری در در نحوه مدیریت را خواستار شد و افزود: اولین گام تحول تغییر در رفتار بر مبنای اخلاق و آموزه‌های اسلامی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • تاکید بر مدیریت اصولی سواحل و تفرجگاه‌های مازندران
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • آیت‌ الله علم‌الهدی: خدمت‌ رسانی مدیریت شهری قابل لمس باشد