Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، محمد مخبر رئیس ستاد فرمان اجرایی حضرت امام در این مراسم تصریح کرد: معلولیت مانع کار نمی شود ، باید امکانات بدهیم که موضوع ۳هزار ویلچر مطرح شد و پویش چرخ زندگی به راه افتاد.
مخبر گفت: البته روی مسئله اشتغال معلولان باید کار شود تا شرایطی فراهم کنیم و با کمک مردم آن را وسعت ببخشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تهیه جهیزیه، وام برای درمان سرطان، اجرای چندین طرح عمرانی انجام شده است و به دستور رهبری کمک های موردی را هم در دستور کار داریم.
وی افزود: ۲۵ خدمت در حال انجام است ، باید واکنش سریع به مشکلات داشته باشیم که بنیاد برکت احسان را ایجاد کردیم.
مخبر گفت: وقتی دیدیم ۲هزار نفر در یکی از مناطق محروم با سوء تغدیه مواجه هستند ، در کمتر از یک هفته بسته غذایی توزیع کردیم و در زلزله کرمانشاه چند تریلر در اولین لحظه امکانات بسیج شد.
مخبر گفت: در برکت احسان در چند ماه اخیر در پی اعتماد مردم به ما با موج استقبال مردمی مواجه شدیم و ۲۰ هزار نفر فقط در روز گذشته در پویش چرخ زندگی مراجعه کردند و در دوره اربعین نیز در شلمچه و چذابه نجف و کربلا ۱۰۰ پزشک جوان جهادی اعزام شدند.
وی با اشاره به توزیع ۱۵۰ هزار بسته نوشت افزار گفت: نعمت هایی که خدا به کشور اعطا کرده است قابل قیاس با هیچ جا نیست و مردم خیری داریم با این حال نقطه اتصال خوبی بین این نعمت ها و نیازها نداریم و در حالی که جنگ را همین طوری اداره کردیم پس می توانیم بر همه مشکلات غلبه کنیم .
مخبر گفت: هزار کودک در کشور متولد می شود که مشکل شنوایی دارد و ما قبول کردیم تمام هزینه های کاشت حلزون را بدهیم ، همچنین هر هفته یک تا دو بار شبانه در مناطق بسیار محروم تهران غذای گرم توزیع می کنیم و در اینجا فقط برای ایجاد انگیزه بین مردم اقداماتمان را اعلام می کنیم تا به ما برای اعطای کمک اعتماد کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مخبر ويلچر معلولان امکانات خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس

علی‌اکبر خواجه‌نژادیان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۲ اردیبهشت ماه میهمان کودکان استان فارس است.

او تصریح کرد: این تماشاخانه به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی به اجرای برنامه‌های شاد و اثربخش تربیتی و دینی در مناطق کم برخوردار می‌پردازد.

خواجه‌نژادیان افزود: تماشاخانه سیار کانون به مدت ۶روز برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شامل نمایش، مسابقه، انیمیشن، معرفی کتاب و سرود در استان اجرا می‌کند.

او بیان کرد: این تریلی سیار با اجرای نمایش استخان ماهی جادویی به نویسندگی منوچهر اکبرلو و به کارگردانی احسان مجیدی به همراه دو بازیگر به نام‌های الهام فرج‌پور و علی یدالهی در شیراز به روی صحنه می‌رود. مجید عبدالملکی اپراتور نور و صدا و مقصود باقر لو نیز راننده این تریلی سیار است. این نمایش ماجرای دختر پادشاهی است که استخان جادویی را پیدا می‌کند و در پایان باید بین ثروت و به دست آوردن سلامتی مادرش، یکی را انتخاب کند.

خواجه‌نژادیان در پایان افزود: تریلی تئاتر سیار پس از پیروزی انقلاب اسلامی به طور رسمی در سال ۱۳۷۳ در پارک بعثت خزانه بخارایی توسط اساتید برجسته حوزه تئاتر کودک و نوجوان کار خود را شروع کرده است و تا کنون این تئاتر میدانی در کانون پرورش فکری به عنوان یکی از شیوه‌های اجرای نمایش با حضور در میادین عمومی شهر‌ها و تفرج‌گاه‌ها برگزار می‌شود که مورد استقبال ویژه کودکان و نوجوان و خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • هدیه‌های جالب روز معلم مناطق عشایری/ این عکس پربازدید و پرواکنش شد
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد