Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@04:46:24 GMT

برگزاری دومین جشنواره فرشته ها در بانک رفاه

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۹۸۴۰

برگزاری دومین جشنواره فرشته ها در بانک رفاه

پول‌نیوز - دومین جشنواره فرشته ها با هدف تجلیل از فرزندان معلول کارکنان بانک رفاه و به مناسبت روز جهانی معلولان برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این جشنواره که خانواده های کارکنان بانک دارای فرزند معلول (جسمی/ذهنی) از سراسر کشور حضور داشتند، استاد برجسته روانشناسی، ضمن سخنرانی در زمینه توانمند سازی والدین دارای فرزند کم توان در جلسات پرسش و پاسخ به سوالات خانواده ها در خصوص مشکلات موجود پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اجرای برنامه های شاد و متنوع شامل تئاتر، مسابقات ورزشی، نورافشانی، برگزاری جشن و همچنین کارگاه های نقاشی روی سفال، سفالگری از بخش های دیگر این جشنواره بود و در ادامه از فرزندان معلول خانواده ها در زمینه های ورزشی، هنری و تحصیلی قدردانی به عمل آمد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: جشنواره فرشته ها بانک رفاه کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۹۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار جهانگیر پورملک گفت: هفته سلامت (یکم تا هفتم اردیبهشت) امسال با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» نامگذاری شده و به مناسبت این هفته برنامه‌های مختلفی در تیپ ۴۸ فتح اجرایی خواهد شد. وی بیان کرد: صعود رزمندگان تیپ ۴۸ فتح به قله دوگوش آبشار یاسوج، دعوت از دکتر جانمحمد ملک زاده متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و ارائه توضیحاتی درباره بهبود تغذیه و سبک غذایی در خانواده توسط او برای کارکنان تیپ از جمله این برنامه هاست. معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: برپایی ایستگاه پایش علائم سلامت فردی (فشارخون، تست قند خون و BMi کارکنان)، دعوت از روانشناس جهت ارائه مطالبی در مورد کنترل استرس و اضطراب و بهبود شاخص‌های سلامت روان برای کارکنان یگان و خانواده آنان، اهدای خون و پیاده روی همگانی از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در این یگان است.

دیگر خبرها

  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • نقش مهم حمایت والدین در سلامت روانی و احساسی فرزندان
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • اجرای کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • ‍ ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی/ تخصیص جایزه یک میلیون تومانی به تمام حافظان سوره واقعه
  • برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت در همدان
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح