Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز-ایرنا- معاون هماهنگ کننده نزاجا گفت: ازدواج در دین مبین اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است ؛ اگرازدواج بر اساس معیارهای اسلامی باشد بی شک باعث صلح و آرامش و زدودن یاس و ناامیدی می شود.

به گزارش ایرنا امیر سرتیپ علی جهانشاهی روز یکشنبه در آیین پیوند آسمانی یکصد زوج نیروهای کادر ارتش در جنوب غرب در قالب طرح لبیک 21 ، در تالار مهر اهواز اظهار داشت: از سالهای گذشته در جهت ارتقای آمادگی رزمی نیروی زمینی و کارآمدی ارتش در جهت ارتقای معیشت کارکنان قدم های بزرگی برداشته شده که یکی از مهم ترین آن ها بحث معیشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در حال حاضر 30 طرح لبیک یا امام خامنه ای توسط ارتش جمهوری اسلامی تدوین و در حال اجرا است که این طرح ها در جهت ارتقای آموزش، تقویت آمادگی جسمانی بوده که بیشترین این طرح ها در جهت ارتقای معیشت ، روحیه و انگیزه کارکنان است.
معاون هماهنگ کننده نزاجا گفت: نیروی انسانی یکی از مولفه های اصلی آمادگی رزمی است؛ اگر در این زمینه تقویت شویم در تمامی زمینه ها رشد کرده ایم.
وی تصریح کرد: یکی از این طرح های مهم که هفتمین مراسم در سطح قرارگاه های نیروی زمینی ارتش است، طرح پیوندهای آسمانی بوده که بیست و یکمین طرح لبیک یا امام خامنه ای است که در آن به فرزندان کادر و کادرهای مجرد برای برگزاری آیین ازدواج کمک می شود.
امیر سرتیپ جهانشاهی بیان کرد:همچنین برای حمایت از کارکنان نزاجا بیش از هفت هزار خانه سازمانی با هماهنگی با فرماندهی ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح در مناطق محروم احداث می شود.
وی بیان کرد: درسایر حوزه ها نیز اقدامات خوبی در جهت ارتقای معیشت کارکنان بخصوص در حوزه مسکن صورت گرفته است.
معاون هماهنگ کننده نزاجا گفت: اگر زندگی و ازدواج با صفا ، لطف، همدلی و هماهنگی و اخوت باشد، بی شک باعث زدودن یاس و ناامیدی از زندگی می شود.
امیر سرتیپ جهانشاهی گفت: زندگی که با معیارهای اسلامی شروع شود، بهشت کوچکی است که در آن خوشی آرامش و محبت است .
وی اولین عامل سازگاری را اخلاق اسلامی برشمرد و گفت: رعایت اخلاق اسلامی یکی از بناهای اصلی زندگی ایرانی اسلامی است.
معاون هماهنگ کننده نزاجا همچنین عفت و حیا را از دیگر بناهای اصلی سازگاری برشمرد و گفت: در زندگی اسلامی بدبینی باید از بین برود؛ در شرایط کنونی جامعه برخی ها به سمت ازدواج نمی روند اما آن ها آن گونه که باید به خدا امیدوار نیستند.
پیوند آسمانی یکصد زوج نیروهای کادر ارتش در جنوب غرب در قالب طرح لبیک 21 ، در تالار مهر اهواز برگزار شد و در پایان مراسم از جمعی از خانواده شهدا، جانبازان و همچنین زوج های جوان تقدیر شد .
21 چهار قلم کالای اساسی در قالب طرح لبیک به زوج های جوان نزاجا از سوی فرماندهی نیروی ازتش و بنیاد اکرام نیروی زمینی ارتش اعطا شد .
7152/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي معاون هماهنگ كننده نزاجا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در چهل و پنجمین سالگرد شهادت این امیر ارتش مراسمی با حضور فرماندهان عالی رتبه نظامی و آحادی از مردم در ستاد کل ارتش برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لبیک مردم اردن به درخواست ابوعبیده
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • دهه شصتی های متاهل، تجلیل شدند
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • فال قهوه روزانه | فال قهوه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • سخت‌نگیر! بیا وسط
  • شوهرم بوی سیگار و مشروب و عطر زنانه می‌دهد! | طلاق می‌خواهم چون شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • طلاق می‌خواهم، چون شوهرم شب‌ها دیر به خانه می‌آید