Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - مدیرعامل بنیاد بین المللی رضوی گفت: سیاست این بنیاد تمرکز زدایی برنامه ها از مراکز استان ها و تسری به شهرستان هاست.

به گزارش ایرنا، محمودرضا برازش روز یکشنبه در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره ملی سفرنامه و خاطره نویسی رضوی در ایلام افزود: برنامه ریزی لازم در این زمینه انجام گرفته و از هر استان هشت شهرستان انتخاب و در آنها برنامه های مرتبط با امام رضا (ع) اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به اجرای برنامه شب های فرهنگی رضوی اشاره کرد و گفت: این برنامه تلفیقی حاوی برنامه های فرهنگی و هنری نظیر شعر خوانی، اجرای سرود، نمایش، تعزیه و ... است که در چهار منطقه کشور با حمایت مالی این بنیاد اجرا می شود.
مدیرعامل بنیاد بین المللی رضوی حمایت از تولیدات مختلف فرهنگی و هنری هنرمندان و اساتید را از دیگر برنامه های این بنیاد برشمرد و تاکید کرد: عموم هنرمندان و اساتید حوزه فرهنگ و هنر که آثار فاخر مرتبط با امام رضا(ع) داشته باشند مورد حمایت مالی بنیاد بین المللی رضوی قرار خواهند گرفت.
برازش همچنین از برنامه ریزی این بنیاد برای حمایت از پایان نامه ها و پژوهش های حوزه رضوی خبر داد.
وی با اشاره به اختتامیه هفتمین دوره جشنواره ملی سفرنامه و خاطره نویسی رضوی در استان ایلام گفت: سفرنامه در واقع ثبت حرکات عاشقانه و معنوی به سمت حرم رضوی است که خوشبختانه همه ساله بر تعداد شرکت کنندگان آن افزوده می شود.
در پایاین این آیین که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد 15برگزیده این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند.
جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با موضوع های مختلف فرهنگی، هنری و علمی همه ساله دهه کرامت از میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) با هدف توسعه و ترویج فرهنگ رضوی در سراسر کشور برگزار و 10 سال متوالی استان ایلام میزبان این جشنواره بوده است.
برگزاری این جشنواره امسال خارج از دهه کرامت در استان های مختلف کشور برگزار شد.
7171/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشنواره رضوي اختتاميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در همایش هم‌اندیشی و راهبردی مدیران بنیاد بین‌المللی یک بنیاد خیریه‌ای، گفت: امیدواریم بنیادهای خیریه‌ای در سال جدید بر دو مطلب بیش از امور دیگر متمرکز شود، اول با اشاره به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در جهش تولید فراهم کردن شرایط اشتغال برای همه کسانی که در شرایط نامساعد قرار دارند و به طور خاص برای بانوان سرپرست خانوار لازم است و این امر ضمن کمک به تولید موجب زندگی عزتمندانه این بانوان خواهد شد.

وی افزود: مسأله دوم با توجه به چالش بزرگ جمعیتی تمرکز بر حمایت از خانواده‌ها در جنبه‌های اقتصادی و فرهنگی برای پیشگیری از سقط جنین است، آنچه پژوهش‌ها نشان می‌دهد علت عمده سقط جنین مسائل فرهنگی و بخشی از آن هم اقتصادی است که آبشار عاطفه‌ها می‌تواند با پشتیبانی از گروه‌های حامی جنین این امر را حمایت نماید.

کد خبر 6090559

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم