Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:37:44 GMT

آخرین باران پاییزی سه شنبه بوشهر را خیس می کند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۰۰۶۲

آخرین باران پاییزی سه شنبه بوشهر را خیس می کند

بوشهر- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: آخرین سامانه بارش پاییزی اواسط روز سه شنبه هفته جاری وارد این استان می شود.

پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فعالیت این سامانه تا اوایل صبح روز چهارشنبه است که متوسط بارش آن حدود 5 میلی متر پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: تمرکز این سامانه بارشی بیشتر در مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مساعدی ادامه داد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا در امروز و فردا است.
وی بیان کرد: بنابراین وزش ملایم باد، غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی پدیده غالب در سطح استان در این مدت است.
مساعدی اظهار داشت: پیش بینی می شود از اواخر وقت فردا و در روز سه شنبه با افزایش سرعت وزش باد جنوب شرقی در شمال خلیج فارس دریا در این نواحی مواج و متلاطم شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در هنگام صبح در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی شده است.
وی گفت: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی و از فردا بتدریج جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت 8 تا 30 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
مساعدی یادآور شد: برای 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا 30 تا 90 سانتی متر پیش بینی شده است.
وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا 01:19 بامداد، جزر اول 09:21، مد دوم دریا 16:48 و جزر دوم 22:30 خواهد بود.
6043/7212

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد باران پاييز هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا

قیمت دلار در سومین روز هفته نوسان محدود ۱۰۰ تومانی داشت و در آخرین معامله روز دوشنبه در پله هفت کانال چهار از کریدور ششم بسته شد. بررسی بازار ارز حکایت از تعادل عرضه و تقاضا دارد، اما تقاضا نیز به اندازه‌ای نیست که به جریان‌سازی در بازار منتهی شود.

براساس گزارش تجارت نیوز، قیمت دلار از ابتدای هفته در کانال چهارم کریدور ششم معامله می‌شود و در دو روز اخیر تلرانس محدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومانی داشت.

فعالان بازار ارز جو اخبار سیاسی را آرام توصیف می‌کنند و معتقدند نوسانات محدود درهم به بازار ارز خط داده است.

کارشناسان اقتصادی معتقدند به صورت تکنیکالی بعد از افزایش‌های پیاپی و قابل توجه، با فرض ثابت بودن شرایط حال حاضر یک دوره ایستا و کوتاه‌مدت ثبات نرخ ارز، محتمل‌ترین حالت ممکن است. آنها براساس معیار‌هایی نظیر تورم، نرخ رشد حجم نقدینگی، حجم نقدینگی، رشد تولید ناخالص ملی در برابر ارز‌های خارجی روند افزایشی را برای قیمت دلار تصویر می‌کنند.

قیمت درهم روز دوشنبه سوم اردیبهشت رشد ۱۰۰ تومانی داشت و با رقم ۱۷ هزار و ۶۰۰ تومان بسته شد. تتر با افزایش ۴۰۰ تومانی به کانال ۶۵ هزار تومانی برگشت و روی رقم ۶۵ هزار و ۳۰۰ تومانی ایستاد. قیمت پوند انگلیس با رشد ۱۳۰ تومانی روی رقم ۸۰ هزار و ۱۷۰ تومانی ایستاد. یورو نیز رشد ۱۲۰ تومانی داشت و با رقم ۶۹ هزار و ۲۴۰ تومان بسته شد.

گفتنیست اسکناس و حواله دلار در سومین روز اردیبهشت افزایش داشت و به ترتیب با رقم ۴۳ هزار و ۷۲۵ تومان و حواله دلار با رقم ۴۰ هزار و ۸۰۵ تومان عرضه شد.

tags # قیمت دلار سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها تا فردا
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۵ و ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران
  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • سایه باران کماکان بر سر تهران
  • تداوم بارندگی در سمنان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور
  • فال انبیا فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا