Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خاتم (ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸، این برنامه با هدف ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به ویژه ایثار، جهاد و شهادت و نیز آشنایی بیشتر شهروندان با زندگی و اندیشه‌های مفاخر دفاع مقدس هر ماه یکبار به یاد یک شهید در مساجد منطقه برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش روایتگری زندگی و فداکاری شهدا توسط راویان دفاع مقدس، تلاوت قرآن کریم توسط قاریان ممتاز منطقه ۱۸، سخنرانی، خاطره گویی خانواده شهدا، ذکر توسل، نماز جماعت مغرب و عشاء، پذیرایی در سفره نذری شهدا و تجلیل از خانواده شهیدان از جمله بخش‌های مختلف برنامه سیره شهدا در آذرماه است که با مجری گری علیرضا پناهیان اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می‌افزاید: در این برنامه که به معرفی و گرامیداشت امیر سرتیب شهید سید سعید حسینی از فرماندهان گردان لشگر ۹۲ زرهی اهواز اختصاص دارد رقیه فارسی همسر شهید سخنرانی خواهد کرد.
«رقیه فارسی»، کارشناس ارشد مطالعات زنان گرایش زن و خانواده مدرس و مشاور خانواده است. وی به عنوان نماینده ارتش در پروژه موزه زنان، همیار وصل بنیاد شهید، مجری و مدیر برنامه فعالیت می‌کند. این همسر شهید در حال حاضر بازنشسته فرهنگی و مسئول بسیج مجمع زنان پایگاه مالک اشتر است.
ویژه برنامه سفره شهدا توسط فرهنگسرای خاتم (ص) با همکاری و مشارکت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و بسیج الجواد ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۱۸، چهارشنبه ۲۸ آذر ماه ساعت 15.30 در مسجد الجواد(ع) منطقه واقع در خیابان خلیج، چهارراه خلیج برگزار خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۸ تماس حاصل کنند. انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، آئین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران دانشگاهی و استانی برگزار شد.

شهامت معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار کرد:
تغذیه محوری‌ترین مساله در بحث سرطان است؛ باید بر تولید محصولات غذایی نظارت بیشتر صورت گیرد و مواد غذایی که به عنوان ضد سرطان و آنتی اکسیدان مطرح است، خود عامل سرطان است.

شهامت تصریح کرد: در این زمینه کارگروهی در محور سلامت استان باید تشکیل شود و البته کمبود این کارگروه در استان احساس می‌شود. در بحث مطالبات بیمه‌ای باید اقدامات مطلوب و مناسبی شکل بگیرد و مشکلات و موانع در این زمینه برطرف شود.

علیزاده سرپرست جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج در این مراسم گفت: نیروهای توانمند و پای کاری در بیمارستان داریم و باید به نحو مطلوب و با نگاه تخصصی از این ظرفیت‌ها بهره برد. وی با اشاره به اینکه در گذشته شاهد اعزام بالای بیماران به استان‌های همجوار بودیم، افزود: در حال حاضر به واسطه تجهیزات در بسیاری از موارد بی نیاز از اعزام بیماران شدیم.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228185 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج