Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ نشست دو روزه حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با شهرستان‌ها و مناطق استان به میزبانی شهرستان شاهرود در قالب سه جلسه با کارشناسان تربیت بدنی، مسئولین هیأت‌های ورزشی و مسئولین انجمن‌های ورزشی استان و همچنین سرگروه‌ها و اعضای گروه‌های آموزشی استان و شهرستان‌ها و مناطق برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا حاج قاسمی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل تربیت بدنی در نشست دو روزه خود با دست اندرکاران تربیت بدنی مدارس استان بر علمی نمودن فعالیت‌های تربیت بدنی در مدارس، توجه و نظارت بر این درس، برگزاری منظم و با کیفیت مسابقات ورزشی و حضور قوی تیم‌های استانی در رقابت‌های کشوری تأکید کردند.
مجتبی طالبی کارشناس تربیت بدنی شاهرود؛ اهداف تشکیل این جلسه را تبیین برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش و اداره کل در حوزه تربیت بدنی و دریافت نظرات، دیدگاه‌ها و استفاده از پیشنهادات همکاران در اجرای بهتر طرح و برنامه‌های ابلاغ شده در این حوزه عنوان کرده و گفتند مصوبات این نشست بزودی به مسئولین تربیت بدنی شهرستان‌ها و مناطق ارسال خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمدرضا حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در این پایگاه غذا‌های بدون افزودنی و سالم طبخ و توزیع می‌شود.
حسینی افزود: در مدارس دیگر از کلمه بوفه استفاده نمی‌شود.
به گفته حسینی، برای ایجاد هر پایگاه در مدارس استان ۱۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

مناسبت هفته سلامت زنگ سلامت در دبستان دخترانه برکت شهرک شهید بهشتی شاهرود هم نواخته شد.
مهدی میرزایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: امسال برنامه‌های هفته سلامت با شعار سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت برگزار می‌شود.
یکم تا هفتم اردیبهشت ماه به نام هفته سلامت نام گذاری شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • جایگاه حوزه سلامت در برنامه‌های درسی خالی است
  • برگزاری دوره آموزشی معلمان جدید تربیت بدنی
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت/ برگزاری آزمون ۱۴ اردیبهشت
  • ستاری‌فرد: آموزش تأمین‌کننده دو رکن سلامت و امنیت است
  • توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سمنان و شاهرود