Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@06:29:16 GMT

ویژگی جدید در به روز رسانی پیام رسان اندروید چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۰۱۳۶

ساعت24-  برنامه رسمی گوگل برای پیام کوتاه و چت، یعنی پیام رسان اندروید یا Android messages به روز رسانی جدیدی را برای کاربران به ارمغان می آورد که طی آن یک گزینه مسیج جدید انفرادی به این پیام رسان اضافه کرده که البته امکان دارد بسیاری از کاربران از آن استفاده نکنند.

اشتراک گذاری فایل های CALENDER

اگر گوگل فکر می کند که این موضوع ارزش جدیدی به این برنامه مهم اضافه می کند، با این حال  نیاز است که گزینه های مفید دیگری برای این پیام رسان اضافه شود تا کاربران بیشتری را ترغیب به نصب آن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با کمک قابلیت جدیدی که در این پیام رسان ایجاد شده است، کاربران می توانند توسط Android messages فرمت فایل های تقویم را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارند. هنوز مطمئن نیستیم که این موضوع چه تعداد کاربر می تواند به اندروید مسیج اضافه کند، در حالی که برنامه های اختصاصی دیگر نیز این کار را انجام می دهند. اما هر چقدر افراد بیشتری در مورد این ویژگی جدید اطلاع پیدا کنند، احتمال بیشتری وجود دارد که از مزیت های ان استفاده کنند.

این ویژگی جدید چیست؟

اگر تصمیم گرفتید که از این ویژگی استفاده کنید، نیاز است بدانید که داخل این اپلیکیشن نباید دنبال این ویژگی بگردید! بلکه به جای آن به فایل Calender خود در قسمت مدیریت فایل رفته و آن را به اشتراک بگذارید. در همین حین متوجه خواهید شد که یک گزینه جدید در دسترس شما وجود دارد که به شما امکان می دهد که از طریق پیام رسان اندروید آن را به اشتراک بگذارید.

به روز رسانی های قبلی پیام رسان اندروید چه قابلیت هایی را به آن اضافه کرد؟

چند ماه پیش نیز پیام رسان اندروید آپدیت جدیدی مبنی بر اضافه کردن حالت تاریک به این پیام رسان اضافه کرد. البته گفته شده کاربرانی که صفحه نمایش آنها OLED باشد به طور واضح این تفاوت را حس نخواهند کرد. از دیگر آپدیت های این شرکت نیز وجود یک گزینه جستجوی پیشرفته برای پیام رسان اندروید می توان نام برد که می تواند در نوع خود جالب توجه باشد. این افزونه جدید به کاربر اجازه می دهد تا مطالب منحصر به فردی مانند (عکس ، فیلم، یا موقعیت مکانی) را در یک مکالمه خاص یا حتی در تمامی پیام ها جستجو کند.

جدیدترین آپدیت پیام رسان اندروید آخر هفته از طریق پلی استور گوگل منتشر شده است، بنابراین انتظار داریم که در عرضچ چند روز آینده برای همگان در دسترس قرار گیرد. بنابراین اگر دوست داشتید که یک فایل calendar را با دیگران به اشتراک بگذارید، در مورد تجربه خود به ما بگویید.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان رودخانه ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد

مهرداد حسن‌زاده اظهار کرد: تیم های امداد و خدمات رسان در ستاد مدیریت بحران استان همچنان پیگیر بازگشایی این راه های ارتباطی هستند.
وی بیان کرد: از ابتدای شروع بارندگی ها به علت وزش باد شدید، برق، ۴۰ روستا در هرمزگان قطع شد که با تلاش تیم های خدمات رسان مشکل ۱۶ روستا هم اکنون برطرف شده است.
مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان ادامه داد: برای رفع مشکل برق ۲۴ روستای دیگر نیز نیروهای امدادی و خدماتی در منطقه حضور دارند و در حال فعالیت هستند.
حسن زاده، همچنین از رفع مشکل فیبر نوری در رودان خبر داد و گفت: فیبرنوری این شهرستان که به علت بارندگی و وزش باد قطع شده بود با تلاش تیم های خدمات رسان رفع شده است.
وی همچنین به مشکل قطعی آب چندین روستا در استان اشاره و تصریح کرد: تیم های خدمات رسانی به مناطق مورد نظر اعزام شدند و در حال فعالیت جهت رفع مشکل آب رسانی به روستاها هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • عکس‌| افشای مکالمات جنجالی ژاوی با داور لیگ قهرمانان
  • کلمه به کلمه دعوای ژاوی با داور: سریالی از فحش!‏
  • زارع‌پور: امسال ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب می‌شود
  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
  • نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد
  •  پیام‌رسان‌های ایرانی جریمه خواهند شد؟ + فیلم
  • طغیان رودخانه ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • رو دست وایبر به واتساپ و تلگرام؛ رسما هوش مصنوعی را ادغام کردند!
  • وایبر از تلگرام و واتساپ سبقت گرفت!