Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام بامیلو، شب یلدا، در فرهنگ ایرانی شب همراه شدن با دوستان و آشنایان و سپری کردن طولانی‌ترین شب سال همراه با اعضای خانواده است. به همین دلیل بامیلو به عنوان اولین برگزارکننده حراج آنلاین خرید شب یلدا، این کمپین را از روز سه‌شنبه ۲۷ آذرماه  تا عصر روز جمعه ۳۰ ام آذرماه ۱۳۹۷ برگزار می‌کند به این امید که کاربران بقیه ساعت روز را به تدارک میهمانی شب یلدا و گذراندن اوقات خود با خانواده سپری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حراج شب یلدا امسال در بامیلو با مجموعه‌ای از محصولات متنوع برگزار می‌شود. امسال کاربرانی که اپلیکیشن بامیلو را دانلود کنند و از طریق اپ خرید کنند علاوه بر اینکه از تخفیف‌های ویژه برخوردار خواهند بود؛ بدون استثنا هدیه‌ای شامل کد خرید از اسنپ فود، اسنپ تریپ و اسنپ کیو دریافت خواهند کرد.

امسال هم کالاهای متنوعی از مایحتاج روزمره خانواده‌ها، از جمله، موادغذایی، لوازم الکترونیک پرمصرف، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و ابزارآلات با تخفیف‌های بالای ۵۰درصد در حراج شب یلدا ارائه خواهند شد. کاربران می‌توانند هر سه ساعت از محصولات ویژه این حراج که با علامت مخصوص یلدا مشخص شده‌اند، خریداری کنند.

بامیلو به عنوان مبدع و آغازگر حراج‌های اینترنتی در ایران در تلاش است تا شرایطی را برای همه ایرانیان فراهم کند تا با خرید آنلاین آشنا شوند. بامیلو با بیش از ۱۵۰۰۰ تامین‌کننده کالای در سراسر کشور، به یکی از بازارهای مهم ایران تبدیل شده است. بامیلو فضایی برای همه تولیدکنندگان ایرانی است تا بتوانند بدون محدودیت‌های مکانی و فارغ از مسافت‌ تولیدات خود را به همه مردم ایران معرفی و عرضه کنند.

۷۰درصد از کالاهای منتخب در حراج شب یلدای بامیلو امسال جزو کالاهای ایرانی هستند. بامیلو معتقد است باید با ایجاد فرصت برای برندهای ایرانی در فضای دیجیتال به فروش بیشتر آن‌ها کمک کرد و در کنار این فرصت، امکان خرید برای کاربران ایرانی در سراسر کشور را نیز فراهم کرد. در حراج شب یلدا، همه سفارش‌های بالای ۵۰هزار تومان به سراسر ایران رایگان ارسال می‌شود.

در بزرگترین حراج اینترنتی ایران، یعنی حراجمعه ۹۷ بامیلو، کاربران ایرانی رکورد خرید آنلاین در یک روز را شکستند. در حراج جمعه بیش از ۷۰میلیون بار از کالاهای مختلف در بامیلو بازدید شد و رشد ۵۰۰۰ درصدی فروش در یک روز را تجربه کرده است.
بامیلو در حراج جمعه سال ۹۷به ۶۲۵ شهر کالا ارسال کرده است. در این جشنواره نیز بامیلو با بیش از ۲۰۰ هزار کالای دارای تخفیف، همراه با کاربران فضای مجازی ایران به پیشواز بلندترین شب سال خواهد رفت.

انتهای پیام

true برچسب ها : بامیلو حراج يلدا true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) امروز با حضور حجت الاسلام سید رضا عاملی دبیر پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا، عبدالحمید طالبی رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و خانم خوارزمی دبیر بخش بین المللی کنگره در محل کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد.

سید رضا عاملی در این نشست با تاکید بر اینکه این کنگره ۴۰ سال قدمت دارد گفت: از سال ۶۲ تا سال ۷۲ مجموعاً ۴ کنگره برگزار شد که رهبر معظم انقلاب سخنران آن بودند و کتاب انسان ۲۵۰ ساله انعکاس سخنان ایشان در این جلسات است. بعد از یک توقف سی ساله در سال ۱۴۰۱ تولیت آستان قدس رضوی تصمیم گرفت تا این کنگره به عنوان پرچم هویتی و سرمایه اجتماعی آستان دوباره برگزار شود.

وی افزود: در این زمینه تا کنون ۵۰ پیش‌نشست برگزار شده است که ۱۷ نشست در خارج از کشور از جمله در آمریکای لاتین، پاکستان، عراق، ترکیه و همچنین در اروپا با محوریت انگلستان و ۳۳ نشست در داخل کشور بوده است.

عاملی در ادامه گفت: این پیش‌نشست‌ها امتدادی در میان شیعه‌شناسان، ایران‌شناسان و علاقمندان به مطالعه فرهنگ اهل بیت در حوزه‌هایی مانند معارف دینی مردم شناسی، جامعه شناسی، علوم سیاسی و… با رویکردهای مختلف داشته است.

دبیر پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) تاکید کرد: موضوع این کنگره دیدگاه‌ها و رویکردهای تمدنی حضرت رضا به مسائل مختلف با رویکرد عدالت برای همه و ظلم برای هیچکس است.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6099386

دیگر خبرها

  • پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) برگزار می‌شود
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در عملیات میدانی
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان عملیاتی
  • حراج سکه بانک مرکزی؛ بهترین پیشنهاد برای خرید سکه دولتی
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود+ شرایط
  • دومین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران ۱۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز | متقاضیان حداکثر چند شمش می‌توانند خریداری کند؟
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی