Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از دریافت برنامه‌های محمد تقوی برای نقل و انتقالات و نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال خبر داد. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسیده و تیم تراکتورسازی با تمامی مشکلات موجود در طول نیم‌فصل توانست، در رتبه چهارم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پایان نیم‌فصل اول گمانه‌زنی‌ها برای فصل نقل و انتقالات آغاز شده و در رسانه‌های رسمی و کانال‌های هواداری بازیکنان و مربیانی مطرح و پیشنهاد می‌شوند.

علیرضا اسدی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در رابطه با نقل و انتقالات این باشگاه اظهار داشت: ذائقه مردم و رسانه‌ها برای ما قابل احترام است، اما آنچه در این راستا مهم است، تشخیص کادر فنی، اعلام نیازها بر اساس نقاط ضعف و تطبیق آن‌ها باسیاست‌های باشگاه است. با این وصف خروجی کار چیزی خواهد بود که در پایان به صورت رسمی از وب‌سایت باشگاه به اطلاع مردم خواهد رسید.

خبرنگاران تبریزی «میکسدزون» دیدار تراکتورسازی - فولاد را تحریم کردندتمرینات تراکتورسازی 10 روز تعطیل شد/ اردوی خارجی سرخ‌پوشان تبریزیاصفهان| سپاهان نیاز به ترمیم دارد؛ تعطیلات لیگ به ضرر پدیده و تراکتورسازی

مدیرعامل باشگاه در ادامه خاطرنشان کرد: روز گذشته محمد تقوی، سرمربی تیم پس از بررسی‌های کادر فنی، خواسته‌های خود را برای تقویت باشگاه در اختیار باشگاه قرار داد، تا با تطبیق آن‌ها با سیاست‌های باشگاه اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: هواداران اخبار نهایی نقل و انتقالات را از رسانه رسمی باشگاه پیگیر شوند چون آنچه به عنوان نقل‌وانتقال قطعی بازیکن انجام‌ خواهد شد، بلافاصله از مراجع رسمی به اطلاع هواداران پرشور تراکتور می‌رسد.

اسدی در پایان با اشاره به برنامه سرخ‌پوشان در تعطیلات لیگ گفت: تمرینات تیم تا پنجم دی‌ماه تعطیل خواهد بود. از این تاریخ به مدت یک هفته تمرینات تیم در تبریز پیگیری شده و سپس یا یک اردوی خارجی در دستور کار قرار می‌گیرد و یا در صورت هماهنگی‌های لازم، تیم در یک تورنمنت چهارجانبه داخلی شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد

با اعلام مدیرعامل سهامدار اصلی باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه تا پایان لیگ بیست‌وسوم به فعالیت خود در جمع سرخپوشان ادامه می‌دهند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سید محمد مهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر پس از برگزاری مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: امیدواریم با توجه به بنیه مالی بانک‌های حاضر در کنسرسیوم مالکیت پرسپولیس، آنها پشتوانه پرسپولیس باشند و دغدغه هواداران برطرف شود. امیدواریم پرسپولیس دغدغه‌ای بابت پرداخت دستمزدها نداشته باشد.

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ 5 درصد

مدیرعامل بانک شهر که بانک زیرمجموعه او مالک 30 درصد سهام باشگاه پرسپولیس خواهد بود، در مورد سمت مدیرعاملی این باشگاه گفت: در پنج هفته منتج به پایان سال در خدمت رضا درویش (مدیرعامل پرسپولیس) و اعضای هیئت مدیره خواهیم بود. فقط هیئت مدیره متصدی ندارد و یک ناظر مالی کنار درویش می‌گذاریم تا نظام بودجه‌ریزی را جلو ببرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • درویش تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند