Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@21:01:22 GMT

ویژه برنامه «یلدا با طعم کتاب»

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۰۲۵۴

ویژه برنامه «یلدا با طعم کتاب»

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: همزمان با شب یلدا ویژه برنامه «یلدا با طعم کتاب» همراه با بلندخوانی حکایاتی از گلستان سعدی و غزلیاتی از حافظ برگزار خواهد شد.

رباب عزیزخانی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با شب یلدا ویژه برنامه «یلدا با طعم کتاب» همراه با بلندخوانی حکایاتی از گلستان سعدی و غزلیاتی از حافظ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، تصریح کرد: این ویژه برنامه پنجشنبه 29 آذرماه از ساعت 18 در کتابخانه عومی شهید مطهری، تالار بیضای اردبیلی برگزار می شود.

 

این مقام مسئول، خاطر نشان کرد: این مراسم از سری برنامه های «حال خوش خواندن» با معرفی و بررسی کتاب صورت خواهد گرفت.

 

عزیزخانی، یادآور شد: مسابقه حضوری با شرکت کنندگان همراه با اهداف جوایز به برگزیدگان از بخش های مفرح این برنامه فرهنگی خواهد بود.

 

وی، افزود: این مراسم با مشارکت سازمان مردم نهاد فرهنگ پژوهان افق نو و اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران مجلس تجلیل از پژوهشگران پاییز نماز جمعه شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل عشایر استان لرستان سینما شب یلدا کتابخوانی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است

به گزارش خبرنگار مهر، اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ظهر پنج شنبه در دیدار با عادل مرتضایی شهردار میانه، شهرستان میانه را یکی از شهرستان‌های پیشرو در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرده و افزود: شهرداری میانه همواره از پیشگامان و حامیان حوزه فرهنگ و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌باشد.

بابایی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان میانه، برنامه ریزی برای احداث و راه اندازی کتابخانه مرکزی در شهرستان میانه با همکاری و مساعدت شهردار و مسئولین شهرستان میانه را از اولویت‌های کتابخانه های عمومی استان عنوان کرد.

عادل مرتضایی شهردار میانه نیز در این در دیدار، فعالیت در حوزه فرهنگ علی الخصوص در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ارزشمند عنوان کرده و از زحمات کتابداران و کارکنان کتابخانه های عمومی تقدیر و تشکر کرد.

مرتضایی آمادگی همه جانبه شهرداری میانه با کتابخانه های عمومی شهرستان در زمینه‌های انجام فعالیت‌های فرهنگی و تأمین جوایز مسابقات فرهنگی را اعلام کرد.

کد خبر 6088620

دیگر خبرها

  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح کتابخانه‌ بدون کتاب در کشور/۱۰شهر کردستان فاقد کتابخانه
  • احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان