Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب میناب از کشف ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق و بیش از یک و نیم تن مواد مخدر در این شهرستان خبر داد. علی گرمه‌ای دادستان عمومی و انقلاب میناب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از کشف ۷ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق دپو شده در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار داشت: در راستای مقابله با پدیده قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، مأموران انتظامی شهرستان میناب، پس از اقدامات دقیق اطلاعاتی، محل نگهداری سوخت قاچاق را در روستای تیاب این شهرستان شناسایی نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گرمه ای در ادامه افزود: به دستور مقام قضایی با تشکیل چند اکیپ عملیاتی و اعزام نیرو‌ها به محل، ضمن پاکسازی منطقه مورد نظر ۷ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط شد.
این مقام قضایی همچنین یادآور شد: مأموران انتظامی در بازرسی از محل دپوی سوخت قاچاق، ۱۵۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، ۵ دستگاه خودروی نیسان فاقد پلاک و مجهز به مخازن انتقال سوخت، ۲۹ عدد مخزن غیرمجاز و ۸ دستگاه موتور مکنده کشف نمودند.
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان میناب خاطرنشان کرد: سوخت‌های مکشوفه به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی این شهرستان انتقال یافته و پس از تشکیل پرونده، رسیدگی به موضوع در دادسرای عمومی و انقلاب میناب ادامه دارد.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاچاق سوخت مواد مخدر سوخت قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال

پیمان بهرامی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه با بیان اینکه روزانه ۸۰۰ هزار مترمکعب سوخت سی ان جی در این استان توسط خودرو‌های گازسوز و دوگانه سوز مصرف می‌شود، گفت : مجموع جایگاه‌های عرضه سوخت سی ان جی در استان ۷۸ باب است که از این تعداد ۳۵ باب جایگاه سی ان جی به صورت تک منظوره در این منطقه فعال است.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی از آغاز این طرح در کرمانشاه تا کنون، ۱۱ هزار دستگاه خودرو عمومی در حوزه عملیاتی این منطقه گازسوز شده اند که این آمار نشان از استقبال شهروندان به استفاده از سوخت پاک و ارزان سی ان جی دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه با اشاره به اینکه با راه اندازی یک جایگاه دیگر در منطقه کرمانشاه، شمار جایگاه‌های عرضه کننده سوخت مایع به ۱۲۸ باب رسید، افزود: مجتمع خدماتی رفاهی"سپهر" در زمینی به وسعت ۱۲ هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در حمیل به ایلام احداث شده است.

بهرامی با بیان اینکه این جایگاه که در یکی از مسیر‌های اصلی زوار کربلای معلی به سمت مرز مهران و خسروی قرار دارد، دارای ۲ سکوی بنزین و ۲ سکوی نفت گاز است، گفت: مخازن بنزین و نفتگاز جایگاه سپهر هرکدام ۴۵ هزار لیتر ظرفیت دارد و برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی کرده است.

وی با اشاره به اینکه با احداث این جایگاه، شمار جایگاه‌های سوخت مایع و گازطبیعی این منطقه به ۱۶۵ باب جایگاه رسید، افزود: همچنین ۱۰ جایگاه سیار در مرز‌های استان در حال سوخت رسانی است که از این تعداد ۶ باب جایگاه در مرز پرویزخان، یک باب در شیخ صله، یک باب در سومار و یک باب در مرز شوشمی است بطوریکه جایگاه مستقر در مرز خسروی نیز با ظرفیت ۹۰ هزار لیتر در ایام اربعین فعال است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم