Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، شهریار شیری آراسته، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل، امروز، ۲۵ آذرماه در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان با موضوع بررسی وضعیت کودکان خیابانی در اردبیل اظهار کرد: حمایت از کودکان کار و خیابانی در استان اردبیل نیازمند گسترش دایره مشارکت خیّران است و انتظار می‌رود خیّران در این زمینه مساعدت‌های بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: خیّران زیادی در استان هستند که علاقه‌مند فعالیت در این عرصه بوده و لازم است این افراد شناسایی و برای مشارکت در حل مشکلات دعوت شوند و نیز باید در این عرصه اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی‌های گسترده‌ای توسط نهاد‌های مربوطه انجام شود.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: رسیدگی به وضعیت کودکان خیابانی در چارچوب وظایف اداری امکان پذیر نبوده و لازم است همه دستگاه‌ها به وظایف اجتماعی و انسانی خود در این زمینه عمل کنند و در این راستا تلاش و عزم همگانی را شاهد باشیم.
شیری آراسته تصریح کرد: هم اکنون پدیده کودکان خیابانی به معضل تبدیل شده و همه مردم و مسئولان باید نسبت به حل مشکلات این قشر و خانواده آنان اقدام کنند چرا که بی توجهی به این حوزه می‌تواند آسیب‌های اجتماعی متعددی به دنبال داشته و کل جامعه را درگیر کند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل افزود: تمامی دستگاه‌های مرتبط با پدیده کودکان خیابانی لازم است همکاری‌های لازم را برای حل مشکلات این کودکان و خانواده آنان به عمل آورند و از تمامی ظرفیت‌های موجود در این حوزه بهره بگیرند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا اجتماعی اردبیل کودکان کار قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است

عبدالجلال ایری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار قدس در مورد واگذاری زمین و ارائه تسهیلات به مردم برای ساخت مسکن، گفت: هدف کلی این است که ما برای تمام اقشار و بویژه اقشار آسیب پذیر  مسکن تهیه کنیم. در همین راستا قانون جهش تولید مسکن  را مصوب و ‌در آن تاکید شد که دولت زمین و تسهیلات لازم را در اختیار مردم قرار دهد که خودشان مسکن بسازند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به تامین مسکن برای اقشار مختلف با تکیه بر عرضه به هنگام و صحیح زمین و تامین اعتبارات لازم برای هزینه های جاری نظیر خرید مصالح اظهار کرد:  عرضه به هنگام و صحیح زمین و تامین اعتبارات لازم برای هزینه های جاری نظیر خرید مصالح نیز از مهم ترین ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است. به هر حال تامین مسکن برای اقشار مختلف هدف ماست و باید آن را انجام دهیم و فرآیندش نیز در انجام شدن است.

ایری در ادامه بیان کرد: با توجه به ساختار اقتصادی کشور مشکلاتی برای تهیه مسکن اقشار آسیب پذیر وجود دارد که باید حل شود. لازمه رسیدن به یک میلیون واحد مسکن  این است که همه دستگاه ها کمک کنند و بدون مشارکت مردم نیر شدنی نیست و نقطه قوت یک میلیون واحد که می خواستیم بسازیم در مشارکت مردم است. چون به مردم زمین و تسهیلات می دهیم که خودشان بسازند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: قانون جهش تولید مسکن در حال اجرایی شدن است ولی به نقطه ای رسیده است که نمی توانست بدون مشارکت مردم انجام شود و ما نیازمند مشارکت مردم هستیم. ما با مشکل کمبود مسکن مواجه هستیم و شاهد جهش تولید مسکن نخواهیم بود جز اینکه مشارکت مردم را داشته باشیم. باید با تکیه بر عرضه زمین توسط دولت و پرداخت به موقع و مناسب تسهیلات ساخت مسکن، مسیر مشارکت مردم در ساخت مسکن باز خواهد شد. بنابراین راهکار اصلی رفع تقاضای مسکن مردم نیازمند تسهیل مشارکت مردم در ساخت مسکن با عرضه زمین و تسهیلات است.

زهرا طوسی

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است
  • سردار رادان: دشمن به دنبال کارزارهای خیابانی است
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج