Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ، علی محمد احمدی صبح امروز با اشاره به دیدارش با رئیس بانک توسعه صادرات کشور اظهار داشت: ضرورت تسریع در روند اجرایی پتروشیمی‌ها و واحدهای تولیدی وابسته به این بانک در استان بررسی شد.

وی خواستار توجه و گشایش راهکارهای بیشتر این بانک و اعطای تسهیلات لازم برای حمایت و پیشبرد اهداف استان در خصوص واحدهای تولیدی و رفع موانع واحدها مرتبط با این بانک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احمدی تاکید کرد: این بانک در راستای فعالیت‌های توسعه‌ای خود نسبت به تسریع در روند پیشرفت فیزیکی طرح‌های بزرگ از جمله پتروشیمی‌ها و رفع موانع طرح‌های اقتصادی برای افزایش تولید و صادرات نسبت به تامین منابع، تسهیلات و مشوق‌ها توجه حمایتی داشته باشد.

وی نیاز استان را به خدمات مالی و جانبی بانک توسعه صادرات ایران ضروری دانست و گفت: برای گسترش مبادلات تجاری و اقتصادی، افزایش صادرات و رفع موانع واحدهای تولیدی راکد که استان شرایط خوبی را آغاز کرده وهمچنین تولید، اشتغال و گسترش صنایع دستی نیازمند توجه بیش از پیش این بانک تخصصی است. 

انتهای پیام/غ

رفع موانع عملیات اجرایی پتروشیمی های استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات بانکی پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • صادرات بیش از ۳۳۲ هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک‌ماه
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد