Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید نحوه جدایی گرو و نویمایر هنر مدیریت باشگاه بود.

بهتاش فریبا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال و عضو کمیته فنی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه در بخش ابتدایی صحبت های خود گفت: پیش بینی من این بود که استقلال 12 امتیاز از 4 مسابقه پایانی خود می گیرد و استقلال 12 امتیاز را گرفت زیرا گل استقلال صحیح بود و همه این را دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن مقطع من نه احساسی صحبت کردم و نه تعصبی؛ ما بازی را می بینیم و روند تیم را درک می کنیم و متوجه می شویم که استقلال می تواند با این روند برنده باشد و تیم شفر در مسیر درستی قرار داشته و دارد.


وی در ادامه صحبت های خود در تشریح صحبت های قبلی افزود: اولین اتفاق این بود که پدیده بازی آخر استقلال شد و دومین دلیل این بود که در بازی ماشین سازی تیم ما با وجود مساوی، خیلی خوب بازی کرد و موقعیت سازی، دوندگی و پیشرفت تاکتیکی در تیم دیده می شد. از طرف دیگر می دانستیم تیم های باقی مانده نسبت به بازی های گذشته آسان تر بود. البته استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی است و دیدیم که در هفته های اخیر نمایش خوبی داشت. اگر من یک ماه قبل گفتم 12 امتیاز را استقلال کسب می کند، زیرا 3-4فاکتور مهم را بررسی کردم و پیشرفت تیم کاملا ملموس بود و با بررسی جمیع جهات این اتفاق افتاد. استقلال بازی پدیده را نیز برد اما داور مثل خیلی از بازی ها حق تیم را نداد.


پیشکسوت استقلال در بخش بعدی صحبت های خود تشریح کرد: شرایط استقلال شرایط خوبی شد و حالا 55 روز تعطیلی می تواند خیلی به استقلال کمک بکند. مصدوم های استقلال می رسند و زمان کافی برای بدنسازی و کارگروهی دارند. شجاعیان، کریمی، آقاخان اضافه می شوند و یکی دو بازیکن خارجی نیز مد نظر باشگاه هستند. یک مهاجم و یک بازی ساز اضافه می شوند که حضور یک بازیساز برای در دست گرفتن ریتم تیم اهمیت زیادی دارد.


بهتاش فریبا در واکنش به جدایی گرو و نویمایر از استقلال اضافه کرد: همیشه برای خرید بازیکن خارجی فاکتورهایی وجود دارد؛ یکی از این فاکتورها سبک بازی بازیکن و سبک بازی تیم است. در کنار این موضوع نیز بدشانسی وجود دارد. نویمایر بدشانسی آورد. متاسفانه بخشی از انگشت شست پای او آسیب دید که من نیز آن مصدومیت را تجربه کردم و چند ماه از فوتبال دور بودم. آن بخش بسیار جای بدی است و باعث می شود بازیکن اذیت شود. گرو هم بازیکنی بود که می خواست به استقلال کمک کند. او همیشه در بازی زحمت می کشید اما سبک بازی او متفاوت بود. نهایتا اما این دو بازیکن به تیم کمک نکردند.


وی در ادامه افزود: نوع جدایی این دو بازیکن هنر مدیریت بود و مدیریت استقلال تمام حواس خود را جمع کردند تا این دو بازیکن در بهترین زمان و به شکلی مناسب جدا شوند. اکنون نیز دو جای خالی برای اضافه شدن شجاعیان و آقاخان فراهم شده است.


فریبا در بخش بعدی صحبت های خود درباره آینده آبی پوشان بیان کرد: افق استقلال روشن است. شرایط تیم در جدول بهتر شد و فکر می کنم اگر دو یا سه بازی شروع نیم فصل دوم را امتیاز کامل بگیریم، کاملا مدعی خواهیم بود.


پیشکسوت استقلال در ادامه با قدردانی از حمایت هواداران اضافه کرد: هواداران استقلال این هفته نشان دادند که کنار تیم هستند و قلب آنها برای تیم می زند. هواداران همیشه وقتی احساس کرده تیم به آنها احتیاج دارد، در کنار تیم بوده اند.


عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در ادامه در اشاره به سوت های اشتباه داوران اظهار داشت: ما دنبال لطف داوری نیستیم. درست سوت زدن داوران، بهترین اتفاق است. دیروز رسانه رسمی باشگاه فیلمی منتشر کرد که اتفاقات داوری را نشان می داد. برابر نفت مسجد سلیمان پنالتی به ضرر ما گرفتند که چشمی یک متر فاصله داشت و دیگر اشتباهات نیز از این دست بود. ما نمی خواهیم داور به ما کمک کند و می خواهیم فقط درست قضاوت کند. باید نیم فصل دوم اینقدر قوی باشیم که حتی این اشتباهات نیز به ما ضرر نزند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد

در یکی از محلات تهران مسابقات پیشکسوتان فوتبال زیر نظر شهرداری آن منطقه برگزار می‌شود. اما با توجه به عدم نظارت هیات فوتبال تهران در این مسابقات خبری از حضور آمبولانس نیست و این درحالی است که باید هیات فوتبال استان تهران به این مسابقات هم نظارت کند.

در یکی از مسابقه‌های فوتبال بین دو تیم پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان پس از پایان نیمه اول و بین دو نیمه، محمد اشرفی بازیکن حدودا 64 ساله تیم تهرانجوان دچار حمله و ایست قلبی شد. پس از این اتفاق ناگوار به علت عدم حضور به موقع آمبولانس در محل مسابقه یک پزشکیار برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن بالای سر او رفت اما متاسفانه تا هنگام رسیدن آمبولانس و رساندنش به بیمارستان، متاسفانه به دلیل وخامت حال بازیکن 60 ساله تیم تهرانجوان وی در آمبولانس از دنیا رفت.

نکته قابل تامل در این اتفاق ناگوار که منجر به مرگ یکی از بازیکنان و ورزشکاران پیشکسوت شد می‌تواند عدم وجود آمبولانس با دستگاه شوک در محل انجام مسابقات با پزشکان و دستیاران متخصص باشد. رسانه‌ها بارها در این باره بارها به مسئولان برگزاری مسابقات هشدار داده‌اند که خروجی رعایت نکردن برخی تمهیدات برگزاری مسابقه می‌تواند اتفاقات تلخی را به همراه داشته باشد. این درحالی است که مسئول کمیته پزشکی هیات فوتبال استان تهران، به عنوان پزشک تیم ملی فوتسال ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور دارد. سال گذشته هم در یکی از رقابتهای رده پایه استان هم به دلیل همین ماجرا جان خود را از دست داد.

اما سوال این است که چرا داور بازی، بدون حضور آمبولانس و دستگاه شوک بازی را شروع کرده است؟ آیا پیشکسوتان پیش از شروع مسابقات معاینه و آزمایش قلبی می‌دهند؟ با توجه به سن و سال بالای بازیکنان این تیم‌‌ها، حضور آمبولانس و تیم پزشکی در این مسابقات ضرورت بیشتری دارد.

با توجه به اینکه برخی از تیم‌های مطرح و پیشکسوتان فوتبال ایران در این مسابقات حاضر می‌شوند چرا هیات فوتبال تهران نظارتی در برگزاری این مسابقات ندارد؟ چرا قوانینی از سوی فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال تهران برای برگزاری چنین مسابقاتی وضع نمی‌شود تا در کنار جریان این مسابقات شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم؟ قطعا اگر این موارد رعایت می‌شد چه بسا که الان یک انسان زنده بود. امیدواریم مسئولان مربوطه برای تخلفات صورت گرفته دلایل قانع کننده‌ای برای افکار عمومی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!