Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رئیس هیات مدیره موسسه ملی مرهم گفت: 17هزار بیمار گرفتار شکاف لب، کام و ناهنجاری همراه تولد
در مناطق محروم کشور به صورت رایگان درمان شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه سلامت ایرنا از موسسه ملی مرهم، عبدالجلیل کلانتر هرمزی روز یکشنبه افزود: این بیماران توسط پزشکان مجرب در مناطق محروم تحت درمان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: موسسه ملی مرهم یک مجموعه مردم‌ نهاد است که 500 نفر عضو غیررسمی، هفت نفر هیات مدیره و بیش از 40 نفر هیات امنا دارد که پزشکان طی 23 سفر به مناطق محروم از سال 87 تا امسال، بیماران زیادی را که دچار شکاف لب، کام و ناهنجاری همراه تولد بودند، ویزیت و درمان رایگان کرده‌اند.
کلانتر هرمزی اظهار داشت: به طور کلی 1700 تا 1800 مورد درمان در مناطق محروم انجام شده است و در بقیه موارد نیز افراد به سایر نقاط کشور اعزام و برای آنها درمان رایگان صورت گرفته است که بیش از 4500 نفر طی 10 سال گذشته رایگان ویزیت و عمل شده‌اند.
سرپرست گروه جراحان پلاستیک مناطق محروم در ارتباط با برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان مسئولیت‌های اجتماعی گفت: این مراسم 25 آذرماه سال جاری در سالن همایش دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.
وی افزود: هر ساله مؤسسه ملی مرهم با همکاری نهادهایی همچون دانشگاه علوم پزشکی تهران از افرادی که در حوزه‌های مختلفی مانند پزشکی،‌ مهندسی،‌ اجتماعی، ‌کشاورزی و شهری کار خیر و بدون هیچ چشم‌داشتی اقدام موثر اجتماعی انجام داده باشند، تجلیل می‌کند.
کلانترهرمزی خاطرنشان کرد: در مراسم امسال از چهار نفر در گروه مرهم، چهار نفر در دانشگاه علوم پزشکی تهران و چهار نفر از خیرین حوزه سلامت و چندین نفر دیگر به علت فعالیت‌های اجتماعی و انسان‌دوستانه تجلیل می‌شود.
اجتمام**9022*1834

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سواد سلامت شكاف لب كلانتر هرمزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ زدودن رنج و غم بیماری از چهره و جسم ساکنان مناطق محروم همدان از سوی دندانپزشکان گروه‌های جهادی، گامی برای جبران کمبود‌ها و محرومیت‌های درمانی به‌جای مانده از سال‌های گذشته است که لبخند رضایت را بر لب ساکنان این مناطق نشانده و قلب مردم محروم را گرمای دوباره می‌بخشد.

بیش از ۲ هزار گروه جهادی در استان فعال است و به بیش از۳۰ روستا خدمات رسانی کردند.

در طول بحران کرونا جهادگران در کنار دانشگاه علوم پزشکی اقدامات موثر و مهمی را در کنترل و مهار این ویروس اجذا کردند.

در بی جامعه دندانپزشکان، هنوز هم هستند کسانی که بدون هیچ چشمداشتی کمک به همنوع را جزئی از وظایف خود می‌دانند، کسانی که زیبایی لبخند را برای هم نوعان خود بدون هیچ چشمداشتی هدیه می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بیماری ایدز چیست؟ + فیلم
  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
  • ردپای ژنتیک در اختلال وسواس
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • چرا دچار وسواس می شویم/ بارزترین نشانه‌های وسواس