Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@04:30:37 GMT

فعالیت 475 گروه جهادی محرومیت‌زدایی در کردستان

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۰۴۶۹

فعالیت 475 گروه جهادی محرومیت‌زدایی در کردستان

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به فعالیت 475 گروه جهادی در استان اشاره و عنوان کرد: این گروه‌ها با مشارکت مردم در مناطق محروم و دور افتاده به محرومیت‌زدایی می‌پردازند.

به گزارش ایسنا، سردار حمزه فلاح در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان سنندجی اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون رشادت‌های شهدا و ایثارگران هستیم که در این راستا سپاه وظیفه خود می‌داند که به مردم خدمت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان کردستان با تقدیم بیش از 5400 شهید، ولایت‌مداری و اعتقاد راسخ خود به دین اسلام را ثابت کرده و همواره بسیاری از کارها با مشارکت مردم صورت گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه عنوان کر: سپاه اقدامات بسیاری را در راستای سازندگی و محرومیبت زدایی انجام داده که یکی از آنها کمک به تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان است.

وی اعلام کرد: 372 مورد جهیزیه تاکنون در استان کردستان به زوج‌های جوان اهدا شده است که اگر خیرین بیشتر در این زمینه کمک کنند قطعا تعداد آنها بیشتر خواهد شد.

سردار فلاح در ادامه به اقدامات محرومیت‌زدایی هم اشاره و تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی کارهای عمرانی را که سپاه انجام می‌دهد به عنوان رقیب خود ندانند بلکه به ما اعتماد کنند.

وی عنوان کرد: در زمینه اشتغالزایی، کارآفرینی و پروژه‌های زودبازده سال گذشته به 131 پروژه و امسال تاکنون به 122 پروژه وام داده‌ایم.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به فعالیت 475 گروه جهادی در استان اشاره و ذکر کرد: این گروه ‎ ها با مشارکت مردم در مناطق محروم و دور افتاده به محرومیت زدایی می‌پردازند.

وی ادامه داد: در بحث دهکده اقتصاد مقاومتی، دو استخر پرورش ماهی به ظرفیت 3.5 و 15 تنی راهاندازی و بیش از 60 سوله هم برای پرورش قارچ ایجاد شده است.

سردار فلاح خاطرنشان کرد: با همکاری کمیته امداد، یک هزار پروژه تعریف شده که تاکنون 250 پروژه آن آغاز شده است.

وی در پایان یادآور شد: با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و مراکز علمی، بسیج مردمی و سپاه می‌توان کارهای بسیاری را انجام داد و زمینه توسعه استان را فراهم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اردوی جهادی منطقه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه تلویزیونی سپاه کردستان افتتاح شد

گروه تلویزیونی سپاه بیت‌المقدس استان به منظور انعکاس فعالیت‌های سپاه و بسیج در کردستان افتتاح شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070070 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • گروه تلویزیونی سپاه کردستان افتتاح شد
  • برر سی طرحهای محرومیت زدایی در نقده
  • سپاه بازوی توانمند دولت در حوزه محرومیت‌زدایی
  • توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳