Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول علمی بسیج دانشجویی استان قم از برنامه‌ریزی برای برگزاری استارتاپ با همکاری دانشگاه صنعتی قم برای ایجاد فضای ارتباط صنعت با دانشگاه خبر داد.

محمدجواد خزائلی، مسئول علمی بسیج دانشجویی استان قم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از برنامه ریزی برای برگزاری استارتاپ دانشجویی در قم خبر داد و گفت: می‌خواهیم یک الگوی بومی استارتاپ ایجاد کنیم که اگر اجرا شود، می‌توان نیاز‌های صنعت را براساس پروژه‌های دانشگاهی حل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزائلی ادامه داد: این استارتاپ به صورت یک رقابت علمی است و تفاوت آن با دیگر موارد ارتباط ما با صنعت این است که تیم‌های دانشجویی براساس توانایی خود انتخاب می‌شوند.
مسئول علمی بسیج دانشجویی استان قم با بیان اینکه ایده‌های دانشجویی در استارتاپ مطرح می‌شود و هر گروهی که بهترین ایده را داشته باشد، انتخاب می‌شود، افزود: قرارداد‌ها با تیم‌های دانشجویی بسته می‌شود و مزیت آن این است که این گروه از دل یک استارتاپ مشخص شده است.
وی گفت: این طرح هنوز در مراحل اولیه قرار دارد و بناست برای اولین بار در دانشگاه صنعتی قم اجرا شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استارتاپ دانشجویی دانشگاه صنعتی قم بسیج دانشجویی قم ارتباط با صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ دبیر همایش استانی روز فیزیک گفت: این رویداد علمی بستری برای آشنایی دانش‌آموزان علاقه‌مند و مستعد متوسطه دوم با علم را فراهم کرده است.


سجاد مری افزود: هدف از برگزاری این همایش را ترغیب و تشویق استعداد‌های نوجوانان به سمت علم و تفکر کردندانست و افوزد: به واسطه مشاهده یک آزمایش ویا از طریق شنیدن و گفتگو با اساتید، جرقه، حرکت و تحولی در ذهن دانش آموزان ایجاد شود.


وی گفت: در این همایش یک روزه جدیدترین دستاورد‌های علمی در گرایش‌های مختلف علم فیزیک برای دانش‌آموزان ارائه شد و، دانش‌آموزان آزمایش‌های مختلف علمی و هیجان‌انگیزی را در آزمایشگاه‌های دانشکدۀ فیزیک تجربه خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور ۳۱ فروردین ماه برگزار می‌شود
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • مرحله غیرمتمرکز المپیاد علمی دانشجویی ۳۱ فروردین برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است