Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@02:32:17 GMT

تحصیل در کانادا بدون داشتن مدرک زبان تضمینی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۰۴۹۵

تحصیل در کانادا بدون داشتن مدرک زبان تضمینی

رپورتاژ آگهی / تحصیل در کانادا آن هم بدون داشتن مدرک زبان یک امر سخت اما شدنی است.

داشتن مدرک زبان به یک کابوس بزرگ برای افرادی تبدیل شده است که قصد مهاجرت به کانادا برای ادامه تحصیل را دارند. بعضا تعدادی از افراد، زبان را در حد مکالمه های روزمره بلدند اما گذراندن آزمون های زبان پیچیده و سنگین، آنها را خسته کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحصیل در کانادا

بسیاری از دانشگاه های کانادا در هنگام پذیرش دانشجو، یکی از شرایط را داشتن مدرک زبان معتبر انگلیسی یا فرانسوی قرار می دهند. اما در برخی موارد دانشگاه بدون داشتن مدرک زبان نیز دانشجو را پذیرش می کند، با این شرط که پس از حضور دانشجو در دانشگاه، از او یک تست زبان گرفته شود و اگر نیاز به کلاس داشته باشد، کلاس زبان برای او تشکیل داده می شود

.

اما نکته قابل توجه آن است که داشتن مدرک زبان در هنگام درخواست برای تحصیل در دانشگاه، برای شما یک امتیاز محسوب می شود. بنابراین توصیه می شود که اگر وقت کافی دارید و زبان انگلیسی یا فرانسوی شما نیز در حد متوسط است، مدرک زبان معتبری مانند آیلتس را دریافت کنید. دریافت ویزا برای تحصیل در کانادا ، اقامت شما را محدود به داشتن مدرک زبان توسط کلاس ارائه شده توسط دانشگاه یا تاییدیه دانشگاه می کند. اگر قصد اقامت پس از تحصیل در کانادا را دارید، بهتر است برای دریافت مدرک زبان معتبر خود اقدام کنید.

آیا امکان تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان برای همه دانشگاه ها فراهم است؟

باید بدانید که دانشگاه های معتبر کانادا همانند UBC و کلگری برای پذیرش دانشجو نیازمند مدرک زبان معتبر هستند. اما برخی از دانشگاه ها که عمدتا تحصیلات به صورت آکادمیک ندارند و صرفاً جهت گذراندن دوره و ورود به بازار کار هستند، امکان تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان را برای شما فراهم می کنند. این دوره ها مدت زمان کوتاهی همچون دوره های ۶ ماهه یا یکساله هستند.

همچنین اگر شما ۴ سال در یکی از مدارس کانادا که زبان اصلی آنها انگلیسی است، تحصیل کرده باشید، تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان برای شما امکان پذیر است.  همچنین دوره هایی تحت عنوان Pathway برگزار می شود که در قالب دوره های ۶ ماهه و یکساله است. این دوره ها برای آمادگی افراد برای حضور در دانشگاه ها و با هدف تقویت زبان انگلیسی در زمینه تحصیلی فرد انجام می گیرد.

اسامی دانشگاه های کانادا برای تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان

امکان تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان توسط دانشگاه های زیر فراهم شده است:

•        دانشگاه Carleton کانادا

•        دانشگاه Winnipeg کانادا

•        دانشگاه Regina کانادا

•        دانشگاه Memorial کانادا

•        دانشگاه Concordia کانادا

موسسه nclc با داشتن مجوز و پروانه رسمی در خصوص مشاوره و امور مهاجرت تخصصی ترین خدمات حقوقی و مشاوره را در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان ارائه می نماید .

 

 

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به آیت‌الله رئیسی اعطا شد

رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه، مدرک دکتری افتخاری این دانشگاه را به رئیس‌جمهور اعطا کرد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی که بعدازظهر سه‌شنبه به وقت محلی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به پاکستان به شهر کراچی مرکز ایالت سند سفر کرده است، در حضور «محمدکامران خان تسوری» استاندار و «سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت پنجاب، جمعی از نمایندگان مجلس ایالتی و مقامات محلی و تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه کراچی، مدرک دکتری افتخاری این دانشگاه را از پروفسور «خالد عراقی» رئیس این دانشگاه دریافت کرد.

پروفسور عراقی در این مراسم تصریح کرد: این مدرک دکتری افتخاری نظر به سوابق تحصیلی و مدارج علمی رئیس جمهور در زمینه فقه و حقوق و نیز سابقه فعالیت طولانی آیت‌الله رئیسی در حوزه قضایی به ایشان اعطا می‌شود.

دانشگاه کراچی به عنوان بزرگترین دانشگاه پاکستان قدمتی ۷۳ ساله دارد و یکی از مهمترین و معتبرترین دانشگاه‌های منطقه است که دانشجویان ایرانی زیادی نیز در آن مشغول تحصیل هستند.

رئیس‌جمهور روز دوشنبه سوم اردیبهشت به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در صدر هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی به پاکستان سفر کرد.

رئیس جمهور در این سفر پس از استقبال رسمی با نخست وزیر، رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و سنا و همچنین فرمانده ارتش و استاندار پنجاب پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سفر به لاهور و کراچی از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در ادامه سفر خود به پاکستان است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور
  • (عکس) رئیسی دکتری گرفت
  • عطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
  • دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به آیت‌الله رئیسی اعطا شد
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
  • تحصیل در خارج از کشور، مطمئن‌ترین روش مهاجرت
  • تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد