Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو گفت: گلوله‌هایی که باید برای باروری ابرها پرتاب می‌شد، تاکنون از خارج از کشور وارد می‌شد، اما در حال‌ حاضر توانسته‌ایم با ظرفیت داخلی، این گلوله‌ها را تولید کنیم.

به گزارش تسنیم ، رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه مراسم جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر طرح افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف در کمیسیون زیربنایی دولت به تصویب رسیده و در نوبت طرح در هیات وزیران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به این که قرار است این طرح در بخش برق در فصول گرم سال اجرایی شود، لذا چند ماه زمان گذاشته‌ایم تا بعد از تصویب، اطلاع‌رسانی کامل صورت گیرد.

اردکانیان با بیان اینکه "هدف از اجرای این طرح، تنها تشویق مشترکان بدمصرف به خوش مصرفی است"، گفت: تمام تعرفه‌گذاری و جزئیات اجرای این طرح، اطلاع‌رسانی خواهد شد تا مشترکان بدانند در چه ساعاتی، چه وسایلی را با هدف کاهش مصرف استفاده کنند.

وزیر نیرو در پاسخ به اینکه طرح برخورد قیمتی با مشترکان پرمصرف چه زمانی تصویب می شود، گفت: این طرح در زمان مناسب تصویب می‌شود و ما نیز فرصت کافی برای اطلاع‌رسانی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برای این مساله نیز نرم‌افزار مناسبی تهیه شده است تا مشترکان از میزان مصرف و هزینه وسایل برقی خود مطلع شوند.

اردکانیان در خصوص بارورسازی ابرها اذعان داشت: وزارت نیرو برای استفاده از آب‌های نامتعارف، برنامه‌هایی را در نظر گرفته است که مطابق با همان برنامه‌ها نیز در حال‌ حرکت است.

وی افزود: طی سال‌های اخیر با تحقیقات و فناوری‌های انجام شده توانستیم در حوزه باروری ابرها به نقطه خوبی برسیم، بگونه‌ای که گلوله‌هایی که باید برای باروری پرتاب می‌شد، تاکنون از خارج از کشور وارد می‌شد، اما در حال‌ حاضر توانسته‌ایم با ظرفیت داخلی، این گلوله‌ها را تولید کنیم.

اردکانیان همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص اعتراض نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی به مسائل آب این استان گفت: هنوز با نمایندگان این استان جلسه‌ای برگزار نکرده‌ایم اما با تمام نمایندگان در رابطه با مسائل مختلف آب و برق جلسات منظمی را به‌صورت فردی و هم در قالب جلسات استانی برگزار می‌کنیم تا هر نوع ابهام و یا سوالی وجود دارد رفع شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزیر نیرو بارورسازی ابر وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلا و برنز ۲دونده مرد و زن ایران در تور بین‌المللی دوبی

در رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی دوبی؛ علی امیریان قهرمان رقابت ۸۰۰متر شد و حمیده اسماعیل نژاد برنز گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در جریان برگزاری رقابت ماده ۸۰۰متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دوبی علی امیریان در جایگاه نخست قرار گرفت و مدال طلا این رقابت‌ها را کسب نمود. این دونده دوهای  نیمه استقامت ایران موفق شد با ثبت حد نصاب ۱:۴۷.۷۴دقیقه زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کرد و طلایی شد.

در بخش بانوان نیز حمیده اسماعیل نژاد در رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دوبی در جایگاه سوم ایستاد. این بانوی دوهای سرعت ایران موفق شد با ثبت حد نصاب ۱۱.۷۴ثانیه در جایگاه سوم رقابت ۱۰۰قرار گیرد و مدال برنز را کسب نماید.

دیگر خبرها

  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • عملیات اورهال نیروگاه‌های خلیج فارس و طوس انجام شد/ تأمین پایدار ۱۴۰۰ مگاوات برق در آستانه فصل گرما
  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • طلا و برنز ۲دونده مرد و زن ایران در تور بین‌المللی دوبی
  • جلوگیری پلیس پاراگوئه از کتک‌زدن داور با گلوله!
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • پیام تشکر وزیر کشور برای یافتن یسنا
  • قدردانی وزیر کشور از نیرو‌های امدادی در یافتن کودک گلستانی
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند