Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کربلا، الیاس علی‌تبار به عنوان مسئول کلینیک صنعتی این سازمان منصوب و در مراسمی معارفه شد. به گزارش بلاغ، طی حکمی از سوی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کربلا، الیاس علی‌تبار به عنوان مسئول کلینیک صنعتی این سازمان منصوب و در مراسمی معارفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کربلا در این مراسم با اشاره به اینکه هم‌افزایی از رویکردهای این سازمان است، گفت: باید با کمک کارشناسان کلینیک‌های صنعتی، عارضه‌ها و کمبودهای صنایع را شناسایی و برای رفع آنها اقدام کنیم.

هادی عسگری افزود: مشکلات زیادی پیش روی واحد های صنعتی استان قرار دارد که نیاز است پس از پایش و عارضه‌یابی توسط تیم عارضه‌یابی جهت رفع بعضی از مشکلات آنها تسهیل‌گری صورت گیرد.

وی با قدردانی از تعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تصریح کرد : کلینیک صنعتی با کمک متخصصین و مشاوران عضو و همچنین کارشناسان ادارات مرتبط با زیرساخت صنایع به واحدهای صنعتی متوسط و خرد مشاوره نموده و در راستای رفع مشکلات تسهیل‌گری می‌کند.

مسئول کلینیک صنعتی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کربلا مازندران نیز در این مراسم اظهار کرد: در طول 40 سال اخیر شعار ما می‌توانیم را به درستی به اثبات رساندیم و می‌توانیم با کمک و تعامل گام‌های رو به جلوی بیشتری را برداریم.

الیاس علی‌تبار خواستار استفاده از ظرفیت نخبگان استان شد و افزود: ارتباط این کلینیک با کارشناسان و صاحب نظران صنعت و معدن استان همچنان ادامه دارد و جزو برنامه‌های مهم است.

وی در پایان بر همکاری و تعامل در خصوص پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی ورفع آن تاکید کرد.

به گزارش بلاغ، در مراسم معارفه مسئول کلینیک صنعتی سپاه کربلا که در سالن جلسات شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران برگزار شد برخی از مسئولان اقشاری بسیج مازندران، سرهنگ مجیدرضا شعبانی مسئول راهبردی بسیج اقشار سپاه کربلا، نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت ، شرکت شهرک‌های صنعتی ، اتاق بازرگانی، خانه صنعت مازندران و دانشگاه مازندران حضور داشتند.

گفتنی است علی‌تبار دانشجوی ترم آخر دکتری مهندسی صنایع است که در سوابق خود مسئولیت‌های متعدد از جمله مسئول بازرسی و معاون برنامه ریزی و کنترل پروژه موسسه سیدالشهدا قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)، مدیر علمی پژوهشی آموزشی دانشگاه امام حسین (ع)، 10 سال سابقه تدریس دروس مرتبط با صنایع داشته و مولف دو کتاب و چندین مقاله مرتبط با صنایع هستند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مسعود ایرانی اظهار کرد: نوروز ۱۴۰۳ با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و از سوی دیگر اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بود و بر همین اساس اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت نیز برنامه‌هایی در راستای تنظیم بازار با کنترل قیمت‌ها در کنار توزیع کالاهای اساسی به نرخ مصوب در دستور کار قرار داد.
وی با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه از ۱۵ اسفند تا ۲۵ فروردین افزود: کارشناسان مربوطه در کنار تامین و توزیع یک هزار و ۵۲۵ تن گوشت و مرغ منجمد، برنج، شکر، سیب و پرتقال به منظور تامین کالا و تنظیم بازار، نسبت به انجام سه هزار و ۱۶۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و عرضه‌کننده خدمات رفاهی در استان اردبیل اقدام کردند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: همچنین یک هزار و ۱۶۶ مورد گشت مشترک با حضور نمایندگان سایر دستگاه‌های مربوطه مانند فرمانداری، تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، بهداشت، اماکن عمومی، پلیس امنیت اقتصادی، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی، غذا و دارو در این مدت به اجرا درآمد.
وی تشکیل ۹۸۲ فقره پرونده با ارزش حدود ۷۰ میلیارد ریال برای تخلف‌های شناسایی شده از واحدهای صنفی را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: این بازرسی‌ها در قالب طرح عید تا عید وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شد که بر اساس ارزیابی صورت گرفته، اردبیل در بین ۳۱ استان رتبه دوم را کسب کرد.
ایرانی با اشاره به استمرار نظارت‌های ۲ ماه گذشته، اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده مواردی مانند گران‌فروشی، درج نکردن قیمت، صادر ننمودن فاکتور، احتکار و فروش اجباری کالا یا سایر تخلف‌های اقتصادی می‌توانند موضوع را با سامانه ارتباطی ۱۲۴ درمیان بگذارند.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران