Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  مهدی مهدیخانی در حاشیه تمرین تیم ملی امید اظهار داشت:وضعیت تیم ملی امید خوب است و به جز یکی دو نفر که روز گذشته بازی داشتند همگی در تمرینات هستند.

وی افزود: ما یک اردوی خوب در کیش داریم و یک بازی هم در اردن داریم و ان‌شاالله عملکرد خوبی در بازی‌های دوستانه داشته باشیم و برای دور اول آسیا آماده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهدیخانی در خصوص نقش بازی‌های تدارکاتی برای ملی پوشان گفت:صد در صد، ما با ترکمنستان و عراق و یمن در دور اول بازی دارمی. باید با این تیم‌ها بازی کنیم و با سبک و سیاق بازی آن‌ها اشنا شویم.

وی در خصوص اینکه آیا این تیم می‌تواند به المپیک برود گفت:امیدوارم این اتفاق بیفتد. ما همگی با هم رفیق هستیم و امیدواریم طلسم نرفتن ۴۴ ساله به المپیک این بار شکسته شود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس که در بازی با صنعت نفت در دقایق ابتدایی مصدوم شد، در این خصوص گفت: فکر نمی‌کنم چیز خاصی باشد خداروشکر. یک حسی داشتم و می‌ترسیدم خدانکرده تشدید شود.

او در این خصوص اضافه کرد: امشب یا فردا MRI می‌دهم تا میزان دقیق آسیب‌دیدگی مشخص شود ولی فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد.

او در مورد مسابقه گفت: همیشه بازی کردن در آبادان مقابل صنعت نفت جلوی تماشاگرانش سخت بوده است چون تیم خوبی هستند. ما همه جوره محکوم به برد بودیم و شرایط خوبی هم داشتیم و امیدوارم ادامه‌دار باشد.

عالیشاه راجع‌به صدرنشینی پرسپولیس عنوان کرد: بازی به بازی باید پیش برویم و الان باید به بازی آلومینیوم که حذفی است فکر کنیم و بعد از آن بازی به لیگ برمی‌گردیم.

دیگر خبرها

  • تیراندازان انتظارات را برآورده نکردند/نرفتن به المپیک آخر خط نیست
  • کاوه تکلیف وزن ۵۷ کیلوگرم را مشخص کرد
  • توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش
  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • گلر پیکان: ما هم رتبه تک رقمی میخواهیم
  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • طلسم ادامه‌دار هالند مقابل رئال: گل نمی‌زند (عکس)
  • العین با ۴گل الهلال را منفجر کرد؛ پایان طلسم آبی