Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@13:01:18 GMT

یادواره 90 شهید شریف آباد برگزار می گردد.

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۰۶۰۴

هادی انصاری، مسوول روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، اظهار کرد: یادواره 90 شهید شریف‌آباد با حضور مسوولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر برپا می‌شود.
وی ادامه داد: لین یادواره با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی شهدا، یادآوری جانفشانی‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انصاری خاطر نشان کرد: این یادواره  یکشنبه، دوم دی ماه سال جاری، ساعت 14 در سالن ورزشی میثاق شریف‌آباد برپا می‌شود. در یادواره شهدای شریف‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه‌ موقت تهران به سخنرانی خواهد پرداخت.
مسوول روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز یادآور شد: اهالی شریف‌آباد در طول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس خدمات ارزشمندی را ارایه نموده که تقدیم 90 شهید از جمله آنها می‌باشد.
از آمار یاد شده 60 شهید بومی، 28 شهید مهاجر و 2 شهید گمنام است.
3001/ت20/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079577 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال وارد بوشهر شد
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • ورود پیکر شهید دفاع مقدس به بوشهر پس از ۴۰ سال
  • پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود