Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@02:29:11 GMT

مشق شب دانش آموزان در ایام کریسمس تعطیل!

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۰۷۲۳

مشق شب دانش آموزان در ایام کریسمس تعطیل!

تکلیف مدرسه به روابط خانواده ها در ایام کریسمس لطمه می زند و این تاثیرات منفی در کل جامعه تعمیم داده می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  ، وزارت آموزش و پروش کشور ایتالیا در ابلاغیه‌ای رسمی به معلمان این کشور گفته است که در ایام کریسمس هیچ نوع تکلیف مدرسه به دانش آموزان ندهند. در میان کشورهای اروپایی دانش آموزان ایتالیایی دارای بیشترین حجم درسی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مارکو بوستی وزیر آموزش ایتالیا گفت: دانش آموزان در این کشور سخت تلاش می کنند و من از معلمان می‌خواهم در ایام کریسمس و تعطیلات سال جدید میلادی به دانش آموزان اجازه دهند کمی استراحت کنند.

 

وی افزود: تکلیف مدرسه به روابط خانواده ها در ایام کریسمس لطمه می زند و این تاثیرات منفی در کل جامعه تعمیم داده می شود.

 

بوستی در نامه ای سرگشاده خطاب به معلمان کشورش نوشت: من اعتقاد دارم در تعطیلات نباید دانش آموزان به تحصیل فکر کنند چون در ایام هفته تنها کاری که می کنند همین است.

 

وی نوشت: در تعطیلات خانواده ها باید یکدیگر را ملاقات کنند و نباید به چیز دیگری فکر کرد.

 

منبع: تلگراف

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس نماز جمعه ایران فصل پاییز پاییز عشایر استان لرستان سینما بیرجند تجلیل از پژوهشگران کریسمس ایتالیا دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

کد خبر 6086327

دیگر خبرها

  • روزنامه اصولگرا: تعطیلی شنبه یا پنجشنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبه‌رو کرده
  • تعطیلی شنبه یا ۵ شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده است
  • تعطیلی شنبه یا ۵شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • تعیین تکلیف تعطیلات پایان هفته
  • تعطیلی دو روزه آخر هفته، رونق سفر و مصیبت حمل و نقل