Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد جشنواره جوان خوارزمی استان هرمزگان گفت: بنا به اعلام اداره برنامه ریزی و امور اجرایی جشنواره جوان خوارزمی کشور، در مرحله نهایی و در بخش دانش آموزی، برای اولین بار دو طرح برگزیده کشوری به نام دانش آموزان نخبه هرمزگانی ثبت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، محمد قویدل در جمع خبرنگاران افزود: بنا بر گزارش منتشر شده امور اجرایی بیستمین جشنواره جوان خوارزمی، پس از بررسی کارشناسی گروه های تخصصی، در بخش دانش آموزی از حدود یکهزار و 300 طرح، پس از طی چهار مرحله داوری و دفاع، 52 طرح در گروههای تخصصی برق و الکترونیک، کامپیوتر، مکاترونیک، مکانیک، فیزیک و نجوم، شیمی، ریاضی، عمران و معماری، علوم زیستی و پزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی، زبان و ادبیات فارسی، علوم اجتماعی و روان شناسی، علوم دینی و قرآن پژوهی، هنر ، نانوتکنولوژی و طرح های میان رشته ای و خاصه، به مرحله داوری نهایی کشوری راه پیدا کردند که سه طرح مربوط به استان هرمزگان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مرحله نهایی (داوری نهایی) در وزارت علوم تحقیقات وفناوری با همکاری وزارت آموزش و پرورش در آبان ماه امسال برگزار شد و در نتیجه دو طرح ازمجموع سه طرح هرمزگان، در مرحله نهایی کشوری برگزیده شدند.

معاون آموزش متوسطه و دبیرستاد جشنواره جوان خوارزمی استان هرمزگان طرح ها ی برگزیده مرحله نهایی کشوری از استان هرمزگان را مجموعه شعر "من بین زمین وآسمان گیرکرده ام"  طراح امین صمدی دانش آموز دبیرستان نمونه دولتی آیت اله خامنه ای ناحیه یک بندرعباس در گروه ادبیات فارسی، قابلیت های گردشگری روستای سرارو میناب طراحان محمدسالاری وعلیرضا صالحی دانش آموزان مرکز تیزهوشان بحرالعلوم و نمونه دولتی خاتم الانبیا شهرستان میناب اعلام کرد و گفت: با کسب این عناوین به لحاظ رنکینگ( رتبه بندی) جایگاه چهارم کشور به هرمزگان رسید  که جا دارد از همه مساعدت ها و همکاری ها و تلاش دانش آموزان نخبه قدردانی نماییم.

قویدل در پایان گفت: در راستای تشویق و ترغیب جوانان میهن اسلامی در عرصه پژوهش و نوآوری، به ویژه فناوری‌های نوین، مراسم تجلیل از برگزیدگان کشوری بیستمین جشنواره جوان خوارزمی و نمایشگاه آثار پژوهشگران، مبتکران و مخترعان، به صورت مشترک توسط وزارت آموزش و پرورش (مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان) و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران)، فردا ۲۶ آذر ماه، در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار می‌شود.

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس ایران نماز جمعه فصل پاییز پاییز عشایر استان لرستان سینما بیرجند وزیر اطلاعات افتخار آفرینی جشنواره جوان خوارزمی دانش آموزان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس

 رویا جهانگیری دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت گفت: به منظور گرامی داشت این هفته و یادآوری نقش خود مراقبتی در سلامت عمومی و جامعه و برنامه ریزی جهت ارتقای آن، نمایشگاه و جشنواره هفته سلامت برگزار و برنامه‌های متعددی متناسب با شعار هفته سلامت برگزار خواهد شد.

 جهانگیری با اذعان اینکه در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه نمایشگاه هفته سلامت، عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در بلوار ساحلی پارک غدیر زیر پرچم برپا می شود گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون ، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان انجام می‌گردد.

همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی،  معاونت‌ها، دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها و دستگاه های اجرایی همکار در حوزه سلامت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

وی ضمن قدردانی از ادارات و سازمان‌هایی که در انجام این مهم با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همکاری دارند گفت: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه خدمت رسان برپا و علاوه بر خدمات سلامت محور مسابقه و جنگ شادی برگزار می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سئوالات کنکور 
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سوالات کنکور
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی