Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از پیوستن به پویش سه شنبه‌های بدون خودرو استقبال کرد و درباره سرنوشت کارت‌های اعتباری بین المللی سفر گفت: پس از مشخص شدن مسیر مالی با اروپا در این زمینه به آنها رایزنی می‌کنیم. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ اجتماعی محیط زیست تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

علی اصغر مونسان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، درباره سرنوشت ایجاد مسیری جدید برای فراهم شدن کارت‌های اعتباری بین المللی برای مسافران خارجی به‌خصوص با رایزنی با اروپایی‌ها اظهار داشت: ما فعلاً باید از مرحله تامین مالی و مسیری که اروپایی‌ها شرایط آن را فراهم می‌کنند عبور کنیم و بعد بتوانیم درباره کارت‌های اعتباری بین المللی با اروپایی رایزنی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ناگفته‌های آخرین سفر آیت‌الله رفسنجانی تا عیدی‌های آقای روحانی/طرحی شیشه‌ای برای حذف امضاهای طلایی

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین در پاسخ به این پرسش که سازمان شما براساس گفته خودتان کارت مشابهی در این زمینه در اسفند سال 96 تهیه و به صورت نمادین در اختیار معاون اول رئیس جمهور قرار داده بود ولی پس از آن دیگر چنین کارت و طرحی بازتاب پیدا نکرد، توضیح داد: این طرح و کارت که با اهدا به دکتر جهانگیری نیز کلید خورد به معنای آن بود که مسیری جدید در این راستا فراهم شده است و اگر اطلاع رسانی درستی صورت نگرفت ایراد از ما است، ولی چنین طرحی برای مسافران خارجی فراهم می‌شود.

مونسان همچنین درباره پیوستن خود به عنوان یکی از اعضای کابینه دولت به پویش سه شنبه‌های بدون خودرو گفت: پیشنهاد خوبی است، با این پویش موافقم و حتماً در هفته‌های آتی به این پویش می‌پیوندم و شاید از مسیر سعدآباد شروع کنیم.

گفتنی است، پویش مردمی سه شنبه‌های بدون خودرو برای توسعه حمل‌ونقل پاک و ترویج زیست محوری سه سال پیش از شهر اراک استارت خورد و امروز فعالیت آن در بیش از 200 شهر برگزار می‌شود.

گلعلی بابایی:گردشگر خارجی بسیجی مسجد نیست/ پیشنهاد چهار فصلی برای تورهای گردشگری سیاه در مناطق دفاع مقدسزیباترین خیابان جهان در آتش پاریسی‌ها/چرا فرانسه در لکه زرد و قرمز سفر گردشگران قرار نمی‌گیردعروسک‌هایی که هویت ایران شدند/جزئیات ثبت عروسک‌های بومی در میراث ملی ناملموس + تصاویر800 سال دربه‌در یک بچه + تصاویر

انتهی پیام/

R1014143/P1014143/S2,23,25,1416/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان میراث فرهنگی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در جهت تحقق شعار سال نیاز است از نیروهای دانش بنیان استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمد حسینی امروز_ جمعه هفتم اردیبهشت_ در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه سمنان اظهار کرد: هفته گذشته شاهد حضور پر برکت رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در استان سمنان بودیم که مسلماً این سفر باعث رونق اقتصادی و پیشرفت در سطح استان خواهد شد.

وی افزود: این اراده در هیات دولت وجود دارد که با تلاش‌های شبانه روزی و کار جهادی، مشکلات و موانع موجود برای افزایش رفاه مردم عزیز ایران برطرف شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دولت تمام توان خود را در جهت تامین مسکن برای نیازمندان به کار گرفته است و تاکنون نیز اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

حسینی تصریح کرد: امروزه بسیاری از شرکت‌ها نیازمند نیروی کار می‌باشند که از این رو لازم است اقدامات لازم جهت تامین نیرو و افزایش تولید انجام شود.

وی ادامه داد: در جهت تحقق شعار نیاز است از نیروهای دانش بنیان استفاده کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: مقام معظم رهبری همیشه بر توجه ویژه بر امور و رفاه کارگران عزیز تاکید داشته اند و از این رو ما نیز تمام توان خود را در جهت اجرا نمودن این امر به کار گرفته ایم.

کد خبر 748126

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان