Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@19:14:34 GMT

افزایش۳۱درصدی درخواست ساخت‌وساز در تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۰۷۴۴

در پروانه‌های صادرشده از سوی شهرداری‌ تهران در بهار امسال، احداث ۱۹ هزار و ۶۵۹ واحد مسکونی پیش‌بینی شده است که نسبت به فصل مشابه پارسال ۳۱.۶درصد افزایش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طبق اعلام مرکز آمار، در فصل بهار سال ١٣٩٧ تعداد ۱۹ هزار و ۶۵۹ واحد مسکونی در پروانه‌های صادرشده برای احداث ساختمان از سوی شهرداری‌ تهران، پیش‌بینی شده است که نسبت به فصل گذشته حدود ٣٠.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

١ درصد و نسبت به فصل مشابه سال گذشته حدود ٣١.٦ درصد افزایش داشته است.

  متوسط تعداد واحد مسکونی برای هر یک از این پروانه‌های احداث ساختمان ٦.٤ واحد بوده است.   بر این اساس تعداد ٣٠٥٥ پروانه‌ احداث ساختمان توسط شهرداری‌ تهران در فصل بهار ١٣٩٧ صادرشده است که نسبت به فصل گذشته حدود ٤٢.١ درصد و نسبت به فصل مشابه سال گذشته حدود ٣٤.٤ درصد افزایش داشته است.   مجموع مساحت زیربنا در پروانه‌های احداث ساختمان‌ صادرشده از سوی شهرداری‌ تهران در فصل بهار ١٣٩٧ بالغ ‌بر ٣٥٣٧ هزار مترمربع بوده است که نسبت به فصل گذشته حدود ٢٩.٢ درصد و نسبت به فصل مشابه سال گذشته حدود ٣٢.٣ درصد افزایش داشته است. متوسط مساحت زیربنای این دسته از پروانه‌ها در دوره‌ی مورد بررسی نیز حدود ١١٥٨ مترمربع بوده است.   در نیمه‌ اول سال ١٣٩٦ نیز تعداد ۳۳ هزار و ۷۰۳ واحد مسکونی در پروانه‌های صادرشده برای احداث ساختمان از سوی شهرداری‌ تهران، پیش‌بینی شد که نسبت به نیمه‌ اول سال ۱۳۹۵ حدود ٢.٨ درصد افزایش داشت. ‌متوسط تعداد واحد مسکونی برای هر یک از این پروانه‌ها ٦.٩ واحد بوده است.   همچنین در نیمه‌ اول سال ١٣٩٦، تعداد ٤٩٠٤ پروانه‌ احداث ساختمان توسط شهرداری‌ تهران صادرشد که نسبت به نیمه‌ اول سال ۱۳۹۵ حدود ١٧.٩ درصد افزایش را تجربه کرد.    

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است

ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اجرای احداث ۶۰۸۲ واحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام خبر داد.

«فرشاد دوستی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون عملیات احداث ۶۰۸۲ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن شامل نهضت ملی، خود مالکی و ... در استان ایلام آغاز شده و طبق برنامه ریزی به عمل آمده تا شهریور امسال حدود۵۰۰ واحد مسکونی تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی افزود: در بخش ارائه تسهیلات بانکی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان بانکهای مختلف پای کار هستند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد، اما در بخش تکمیل سهم آورده متقاضیان باید در زمان مقرر آورده خود را تکمیل نمایند تا پروژه‌ها در برنامه زمانبندی به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • احداث مرکز بستر درمانی شهر مارگون به همت خیر لبنانی
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته