Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@10:53:09 GMT

فوتبال جهان| ژاوی: قطر فرهنگ فوتبالی دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۰۷۸۲

فوتبال جهان| ژاوی: قطر فرهنگ فوتبالی دارد

فوتبال جهان - ژاوی هرناندس، کاپیتان پیشین تیم بارسلونا معتقد است قطر فرهنگ فوتبالی دارد. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت اسپورت اکسپرس، ژاوی هرناندس که هم‌اکنون در تیم فوتبال السد دوحه بازی می‌کند درباره روند آماده‌سازی قطر برای میزبانی از جام جهانی 2022 گفت: فکر می‌کنم قطر آماده میزبانی از این رقابت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال قطر و این کشور مهیای برگزاری جام جهانی 2022 هستند. شما ورزشگاه بی‌نظیر لوسیل را مشاهده کردید. همه از سازماندهی و روند آماده‌سازی قطر شگفت‌زده هستند.

وی افزود: قطر فرهنگ فوتبالی  دارد و آماده رقابت در جام جهانی 2022 است. تیم ملی فوتبال قطر در بازی اخیر تدارکاتی‌اش برابر سوئیس به پیروزی رسید و به مصاف ایسلند نیز رفت، البته هنوز 4 سال تا آغاز رقابت‌ها زمان دارند.

اسپورت اکسپرس در پایان می‌نویسد: کاپیتان پیشین تیم بارسلونا در حالی از آمادگی عالی قطر برای میزبانی جام جهانی 2022 خبر می‌دهد که جانی اینفانتینو، رئیس فیفا اعلام کرده که شاید برخی از بازی‌های این رقابت‌ها در کشورهای همسایه قطر برگزار شوند.

رونمایی از ورزشگاه لوسیل در حضور امیر قطر، ظریف و ستاره‌های فوتبال دنیا + عکس

انتهای پیام/

 

R7858/P35350/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال قطر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال قطر فدراسیون فوتبال قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ایروان در سال ۲۰۲۳ مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در همین سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان امریکا بود. علاوه بر دو رویداد فوق، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۲۶ نیز به شهر بوینوس آیرس پایتخت آرژانتین داده شد.

محمد جلود رییس IWF از انتخاب میزبان رویداد‌های جهانی در قاره‌های مختلف دنیا استقبال کرده و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه ریزی بهتر برای برگزاری آنها دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ هنوز مشخص نشده، اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال ۲۰۲۷، یکی از رویداد‌های مهم کسب سهمیه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش