Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفتگو با خبرنگار حوزه نظام وظیفه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با بهینه سازی خدمت سربازی با رویکرد جدید مهارت افزایی اظهار کرد: بهینه‌سازی خدمت سربازی، مهارت افزایی در مسائل اجتماعی، حرفه‌ای و شغلی به صورت جدی دنبال می‌شود و سربازان مهارت دیده در اولویت تأمین نیروی کار دستگاه‌ها قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه مهارت آموزی سربازان در دستور کار نیرو‌های مسلح قرار دارد،گفت: یکی از اقدامات دیگری که در راستای بهینه سازی خدمت سربازی با دستور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اجرایی می‌شود، مهارت آموزی سربازان وظیفه است.

سردار کمالی افزود: مهارت افزایی در مسائل اجتماعی و حرفه‌ای برای کسب شغل با دوره‌های آموزشی متفاوت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۰۰ هزار سرباز در سال جاری در فرآیند مهارت آموزی قرار خواهند گرفت، تأکید کرد: به این ترتیب افرادی که خدمت سربازی خود را تمام می‌کنند، حداقل یک مهارت به شکل تخصصی آموخته‌اند و طی تفاهمی که با دستگاه‌ها و مراکز مختلف انجام شده است، برای جذب و بکارگیری این سربازان اقدام خواهد شد و این مراکز این سربازان را در اولویت تأمین نیروی کار خود قرار خواهند داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظام وظیفه سرباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ این شهید بزرگوار سال ۱۳۴۷ در روستای مرزیجران پا به عرصه وجود گذاشت پس از گذراندن دوران تحصیلات و در سن ۱۸ سالگی به خدمت سربازی اعزام شد.
خدمت سربازی شهید آگلی همزمان با جنگ تحمیلی بود که ایشان برای پاسداری از اسلام و دفاع از حق و حقیقت به جبهه اعزام شد.
شهید مجتبی آگلی دلاور مردی که علاوه بر اینکه سرباز وطن بود از آرمان‌های اسلام و انقلاب نیز دفاع کرد و داستان زندگی اش سرشار از همه خوبی هاست.
سرانجام شهید مجتبی آگلی در سی و یکمین روز از تیرماه سال ۶۷ در سن ۲۰ سالگی در پاسگاه زید به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟
  • سربازان از این طریق امریه بگیرند
  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • خبر خوش برای سربازان